Bývalý prezident Mezinárodní automobilové federace (FIA) Max Mosley prohlásil, že stáj Ferrari by nebyla v mistrovství světa F1 úspěšná, kdyby musela hospodařit s omezeným rozpočtem.
"Pokud by stáj Ferrari musela vyjít se stejným rozpočtem jako ostatní týmy, propadla by," řekl Mosley. "Od ledna do května roku 2008 jsme absolvovali sérii schůzek, s rozpočtovým stropem souhlasil každý, jen lidé z Ferrari byli vždycky proti," řekl Mosley. "Myslím, že je to proto, že vědí, že kdyby měli k dispozici stejnou částku jako ostatní, neuspěli by," dodal.
Odhadovaný rozpočet Ferrari je podle odborné publikace Formula Money 395 milionů dolarů ročně, což je nejvíc ze všech týmů. Mosley se loni, kdy ještě stál v čele FIA, pokoušel zavést rozpočtový strop ve výši šedesáti milionů, proti jeho plánu se ale postavily týmy a hrozilo, že ze šampionátu odejdou. Nakonec došlo k dohodě, stáje se samy zavázaly, že budou postupně své rozpočty snižovat, a Mosley přislíbil, že nebude kandidovat na další funkční období.
Mosley také zaútočil na způsob řízení prezidenta Ferrari Luky di Montezemola. "Luca je na lidi hodný a příjemný, ale podle mého je moc měkký a snadno ovlivnitelný," prohlásil Mosley na adresu jednoho ze svých největších kritiků.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.