Bývalý prezident Mezinárodní automobilové federace (FIA) Max Mosley prohlásil, že stáj Ferrari by nebyla v mistrovství světa F1 úspěšná, kdyby musela hospodařit s omezeným rozpočtem.
"Pokud by stáj Ferrari musela vyjít se stejným rozpočtem jako ostatní týmy, propadla by," řekl Mosley. "Od ledna do května roku 2008 jsme absolvovali sérii schůzek, s rozpočtovým stropem souhlasil každý, jen lidé z Ferrari byli vždycky proti," řekl Mosley. "Myslím, že je to proto, že vědí, že kdyby měli k dispozici stejnou částku jako ostatní, neuspěli by," dodal.
Odhadovaný rozpočet Ferrari je podle odborné publikace Formula Money 395 milionů dolarů ročně, což je nejvíc ze všech týmů. Mosley se loni, kdy ještě stál v čele FIA, pokoušel zavést rozpočtový strop ve výši šedesáti milionů, proti jeho plánu se ale postavily týmy a hrozilo, že ze šampionátu odejdou. Nakonec došlo k dohodě, stáje se samy zavázaly, že budou postupně své rozpočty snižovat, a Mosley přislíbil, že nebude kandidovat na další funkční období.
Mosley také zaútočil na způsob řízení prezidenta Ferrari Luky di Montezemola. "Luca je na lidi hodný a příjemný, ale podle mého je moc měkký a snadno ovlivnitelný," prohlásil Mosley na adresu jednoho ze svých největších kritiků.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.