Colin Kolles přiznal, že přemýšlejí o nasazení záložního pilota do pátečního tréninku tak, jako to už udělaly některé ostatní týmy.
Force India posadila v pátek již podruhé Paula di Restu do monopostu. - v Malajsii místo závodního pilota Vitantonia Liuzziho, v Austrálii odpočíval Adrian Sutil.
U Lotusu se během prvního tréninku v Sepangu proháněl v monopostu Heikkiho Kovalainena testovací malajský pilot Fairuz Fauzy. Závodní piloti z nasazování "pátečních" jezdců příliš radosti nemají, ale rozhodnutí svých týmů respektují.
Kdo by přicházel v úvahu pro páteční jízdy u HRT? Za největší kandidáty jsou považováni Christian Klien a Giancarlo Fisichella. Povídá se, že Kolles je dokonce ochoten platit některému ze zkušených pilotů, aby španělskému týmu pomohl s vývojem vozu, který postavila Dallara a který je zatím nejpomalejší ze všech.
Brunno Senna v boxech v Bahrajnu
Kolles by rád zaměstnal zkušenějšího pilota i proto, aby si mohli porovnat kvality svých současných závodních pilotů Bruna Senny a Karuna Chandhoka - a udělat si obrázek o jejich skutečné výkonnosti. Podle něj je zatím není možné hodnotit, což ovšem hodlá změnit: "Brzy využijeme během pátečních tréninků někoho ze zkušenějších jezdců, abychom si je mohli porovnat."
Slibuje si od toho i další kroky vpřed: "Zní to hloupě, ale chceme být nejlepšími z nových týmů. Přitáhl jsem Geoffa Willise, který být schopen z týmu udělat skutečného konstruktéra. Půjčíme si aerodynamický tunel a budeme nezávisle vyvíjet vůz, abychom se vzdálili úrovni GP2."
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.