Colin Kolles přiznal, že přemýšlejí o nasazení záložního pilota do pátečního tréninku tak, jako to už udělaly některé ostatní týmy.
Force India posadila v pátek již podruhé Paula di Restu do monopostu. - v Malajsii místo závodního pilota Vitantonia Liuzziho, v Austrálii odpočíval Adrian Sutil.
U Lotusu se během prvního tréninku v Sepangu proháněl v monopostu Heikkiho Kovalainena testovací malajský pilot Fairuz Fauzy. Závodní piloti z nasazování "pátečních" jezdců příliš radosti nemají, ale rozhodnutí svých týmů respektují.
Kdo by přicházel v úvahu pro páteční jízdy u HRT? Za největší kandidáty jsou považováni Christian Klien a Giancarlo Fisichella. Povídá se, že Kolles je dokonce ochoten platit některému ze zkušených pilotů, aby španělskému týmu pomohl s vývojem vozu, který postavila Dallara a který je zatím nejpomalejší ze všech.
Brunno Senna v boxech v Bahrajnu
Kolles by rád zaměstnal zkušenějšího pilota i proto, aby si mohli porovnat kvality svých současných závodních pilotů Bruna Senny a Karuna Chandhoka - a udělat si obrázek o jejich skutečné výkonnosti. Podle něj je zatím není možné hodnotit, což ovšem hodlá změnit: "Brzy využijeme během pátečních tréninků někoho ze zkušenějších jezdců, abychom si je mohli porovnat."
Slibuje si od toho i další kroky vpřed: "Zní to hloupě, ale chceme být nejlepšími z nových týmů. Přitáhl jsem Geoffa Willise, který být schopen z týmu udělat skutečného konstruktéra. Půjčíme si aerodynamický tunel a budeme nezávisle vyvíjet vůz, abychom se vzdálili úrovni GP2."
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.