Britský pilot F1 Lewis Hamilton prohlásil, že jeho letošní vůz McLaren je nejlepším monopostem, s nímž v F1 jezdil.
Po neslavném startu do sezony 2009 má McLaren letos mnohem konkurenceschopnější auto, což prokázal vítězstvím Jensona Buttona ve Velké ceně Austrálie a také třetím místem Lewise Hamiltona v úvodním podniku mistrovství světa, Velké ceně Bahrajnu.
Ačkoli Hamilton letos ještě závod nevyhrál, prohlásil, že se svým vozem je maximálně spokojený a že pilotovat MP4-25 ho opravdu těší. "Myslím, že jezdím stejně, jako jsem vždycky jezdil, ale s letošním autem mě to skutečně baví. V Malajsii jsem svým inženýrům řekl, že během svého působení v F1 jsem ještě nikdy neměl auto, které by bylo tak spolehlivé a tak vyladěné jako je MP4-25. Je to vůz, se kterým můžete naplno útočit. Reaguje skvěle, ať už jede s plnou nádrží nebo prázdné. Můžu do toho šlapat až na limit, a právě takhle jezdit miluju," řekl Hamilton.
"Myslím, že jsem si nikdy takhle neužíval, jak si to užívám s tímhle autem. Není samozřejmě dokonalé, ale cítím se v něm výjimečně dobře," řekl pětadvacetiletý Brit a dodal, že jeho tým by se měl zaměřit především na kvalifikaci, protože v závodech je auto velmi silné. "V Sepangu jsme viděli, že i když jsme nestartovali z předních pozic, auta nám jela velmi dobře. Vlastně jsme byli rychlí ve všech závodech," dodal Hamilton, který v Sepangu startoval z dvacátého místa, a dojel šestý.
"A pro Velkou cenu Číny máme připraveno několik nových věcí, nic velkého, ale mělo by to pomoci přiblížit se nejlepším," slíbil mistr světa z roku 2008.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.