Šéf McLarenu Martin Whitmarsh soudí, že jeho tým stahuje náskok v rychlosti Red Bullu, přestože rakouská stáj dosáhla v nedělní Velké ceně Malajsie F1 v Sepangu dominantního dvojitého vítězství.
Naděje McLarenu na úspěch v Sepangu pohasly už v katastrofální sobotní kvalifikaci, v níž mistr světa Jenson Button obsadil až sedmnácté místo a Lewis Hamilton dvacáté, a Whitmarsh si byl dobře vědom, že nedělní závod už mnoho nevylepší. Hamilton nakonec dojel šestý, Button osmý.
Whitmarsh však věří, že pokrok ve vývoji jeho vozů nasvědčuje, že brzy budou McLareny stejně rychlé jako Red Bully. "Byli třídou sami pro sebe, jeli si svůj vlastní závod. My se jim ale blížíme," reagoval Whitmarsh na otázku, že trojí pole position rakouské stáje ve třech závodech je k nedostižení. "Jejích kvalifikační výkony jsou výborné, a my asi víme, proč tomu tak je. Myslím, že my a ostatní to brzy vyrovnají," dotkl se Whitmarsh netradičního zavěšení, které používá stáj Red Bull, a prozradil, že McLaren bude mít už při následující Velké ceně Číny sérii vylepšení včetně upraveného zavěšení, které by mělo pomoci vyšší rychlosti zejména v kvalifikaci. "Máme pro Čínu několik nových věcí, což by nám mělo přinést několik desetin," slibuje si Whitmarsh od novinek.
"Loni jsme zahájili sezonu s nepříliš dobrým autem, trvalo dlouho, než jsme ho zdokonalili. Letos jsme začali mnohem lépe, v Číně budeme bojovat s nejlepšími," věří šéf týmu McLaren, jehož piloti v prvních třech závodech dosáhli dvakrát na stupně vítězů: Lewis Hamilton skončil třetí v úvodní Velké ceně Bahrajnu, Jenson Button vyhrál Grand Prix Austrálie.
Velkou cenu Malajsie s přehledem vyhrál Němec Sebastian Vettel před svým stájovým kolegou z Red Bullu, Australanem Markem Webberem. Šlo o první letošní vitězství stáje, která jasně dominuje kvalifikacím, o úspěch v závodech ji však dvakrát připravily technické problémy.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.