Lewis Hamilton, který byl velmi zklamaný strategií týmu ve Velké ceně Austrálie F1, je přesvědčený o tom, že tým McLaren i on sám se z nedělních událostí poučí a bude z nich v budoucnu profitovat.
Mistr světa z roku 2008 po závodě otevřeně zpochybnil týmovou taktiku, která mu předepsala druhou zastávku v boxech, kam zajel pro novou sadu pneumatik ze třetího místa v závodě. Hamilton prohlásil, že tato strategie připravila McLaren o dvojité vítězství. Jako první dojel druhý pilot stáje, úřadující šampion Jenson Button, on sám však skončil až jako šestý. "Byl jsem naštvaný, ale to je, myslím, pochopitelné. Pak jsme si s týmem sedli, vyříkali si to a já jsem to hodil za hlavu. Byl jsem šťastný s ostatními, kteří slavili Jensonovo vítězství, což bylo pro tým skvělé. Kvůli tomu přece závodíme," popsal. "Neudělali jsme dobré rozhodnutí, ale to je zřejmě tím, že se pořád ještě snažíme pochopit, kolik vlastně pneumatiky vydrží," vysvětlil.
"Já jsem při závodech strašně prudký a plný adrenalinu," vysvětlil Hamilton svou naštvanou reakci, kterou přes týmové rádio slyšeli všichni. "Teď už chápu, proč jsme to udělali. A vím, že z téhle zkušenosti budeme příště těžit, poučili jsme se do dalších závodů," věří Brit, který přiznal, že jeho frustraci do značné míry zavinila srážka s Markem Webberem, která ho poslala v závěrečné fázi závodu mimo trať a připravila minimálně o jedno místo v cíli. "Nejvíc frustrující bylo, že mě Mark srazil. To je jako, když lezete po žebříku, a když se horko těžko někam dostanete, tak spadnete o několilk stupínků zpět. To byl přesně ten pocit. Ale takové je závodění, a právě proto je tak vzrušující," řekl Hamilton.
V pořadí mistrovství světa, které pokračuje v neděli Velkou cenou Malajsie, je Lewis Hamilton čtvrtý za piloty Ferrari Fernandem Alonsem a Felipem Massou a svým kolegou z McLarenu Jensonem Buttonem.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.