Charlie Whiting se minulý týden nestihl dostavit na pozvání McLarenu do jejich továrny k inspekci zadního křídla, proto si na něj FIA po stížnostech Red Bullu posvítí až v Bahrajnu.
Šéf Red Bullu Christian Horner prohlásil, že budou kvůli křídla stříbrných žádat FIA o vyjasnění pravidel, protože dle nich sporné inovativní řešení pomáhá při vysokých rychlostech od sebe oddělit vzdušné proudy a na rovinkách dosahovat vyšší maximální rychlost (viz náš dřívější článek zde).
McLaren proto nabídl technickému řediteli FIA Charliemu Whitingovi možnost se na vlastní oči přesvědčit, jak je jejich křídlo řešené. Ten se však nestihl (údajně kvůli odložení letu) do Wokingu z jižní Ameriky dostat, proto ze setkání nakonec sešlo.
Obecně se nicméně usuzuje, že by díl McLarenu měl být v pořádku, protože si jeho designéři v uplynulých měsících již s FIA pár dopisů týkajících se technický regulí vyměnili. Rozhodnutí se nyní odkládá do Bahrajnu, kde si monoposty MP4-25 vrcholný orgán prověří přímo v garáži britského týmu. McLaren z toho však obavy nemá a konkurence již přiznala, že pracují na podobném řešení.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.