Ralf Schumacher je již blízko podpisu smlouvy, která by mu zajišťovala místo v Mercedesu v DTM, tedy alespoň podle bosse Mercedesu, Norberta Hauga.
Šestinásobný vítěz závodu F1 v německé sérii závodil v uplynulých dvou sezonách, když začal s rok starým vozem týmu Mücke Motorsport a pak se pro rok 2009 přesunul do týmu H.W.A.Maximem Schumachera je páté místo z loňského Dijonu. Haug je tedy optimistou a doufá, že 34letý Němec pojede i třetí sezonu v DTM. „Ralf by rád pokračoval v závodění v DTM a my si také myslíme, že šance na naši další kooperaci vypadají nadějně. Myslím, že jsme blízko k nějaké dohodě. Bude to oznámeno ihned po uzavření smlouvy. Nicméně teď ještě nic podepsáno není,“ řekl Haug pro web DTM. Haug také dodal, že by se mohlo najít místo pro Davida Coultharda, který DTM tuto zimu dvakrát testoval. „David odvedl dobrou práci a také se u toho pobavil. Takže probíráme různé možnosti a hledáme nějaké řešení. Možná, že se zrodí milé překvapení, ale v tuto chvíli nemohu učinit nějaký slib.“
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.