Nico Rosberg se již těší na návrat týmu Mercedes-Benz jako samostatného výrobce do F1. Stane se tak poprvé od roku 1955. Bývalý jezdec Williamsu se také již nemůže dočkat partnerství se sedminásobným mistrem světa, Michaelem Schumacherem.
Nico ve Formuli 1 debutoval v roce 2006 s Williamsem. Příští týden se na start Velké Ceny poprvé od té doby postaví za volantem jiného vozu než toho, který vznikl v týmu Sira Franka Williamse. Trošku ironické je, že to bude opět v Bahrainu, který byl před čtyřmi lety také úvodním podnikem někdejší sezony. Rosberg tehdy získal nejrychlejší kolo.„Přípravy na novou sezonu jsou v F1 vždy velmi vzrušujícím časem, obzvláště pak když jste v novém týmu. Začlenění se do týmu byl ale moc hezký proces – každý byl velmi přátelský a už se zde cítím jako doma,“ říká syn šampióna Kekeho z roku 1982.
Nico v Bahrainu 2006
„Náš předsezónní únorový testovací program proběhl docela dobře. Měli jsme nějaké obavy, aby se nám podařilo trefit ten správný směr, abychom byli schopni dostávat z vozu maximum, ale tvrdě jsme pracovali a nakonec se nám to povedlo.“„Do Bahrainu také máme připravené solidní vylepšení, které auto posune zase o kus dále, takže jsem optimista. Bahrain je trať, kterou mám celkem rád, takže by to mohl být dobrý start do sezony,“ zakončil Rosberg.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.