Vypadá to, že David Coulthard pomalu, ale jistě, míří do DTM s Mercedesem. Testoval Mercedes C-Klasse ve Španělsku a je docela možné, že by sezonu absolvoval za volantem vozu specifikace 2008. David strávil mnoho let v F1, a tak ho i DTMka táhnou.
„DTM auta jsou zajímavá ve srovnání s ostatními sériemi, mimo F1, svým výkonem.“ řekl Coulthard pro Autosport. Největší rozdíl mezi Formulí 1 a DTM je, podle Davida, v brzdách. „Asi jsem s autem nejezdil už několik let, i když jsem jel nějaké demonstrační jízdy s F1, a to mě asi naučilo, neočekávat tolik od brzd. Musíte vyvíjet zhruba tak poloviční tlak jak v F1.“ Dalším rozdílem, který si David užíval, je schopnost i přes velké rychlosti v zatáčkách s DTM autem driftovat. „I v zatáčkách s velkou rychlostí si můžete dovolit driftovat, což je s F1 nemyslitelné. S DTMkem můžete smykovat i v opravdu rychlých zatáčkách. To v F1 neuděláte, ledaže byste se vybourali,“ uzavřel David. Pokud by tedy David opravdu do DTM přišel, měl by podle spekulací německých médii nahradit v ročním voze Mattiase Laudu, který za celé tři roky v DTM nepředvedl zrovna očekáváné výkony. Vypadá to, že padla varianta, že by Coulthard nahradil pomalého Schumachera v aktuálním voze. Němec se měl údajně domluvit s Haugem ještě na jednom roce v továrním týmu!
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.