Šéf Mercedesu pro motorsport, Norbert Haug, oznámil, že zatím nepodepsal s Davidem Coulthardem žádnou smlouvu, která by zajišťovala start tohoto Skota v DTM v letošním roce.
„V současné době není nic domluveno. Všechno je pouze v rovině spekulací, zatím. Během prvního testu odvedl David skvělou práci a chtěl další test,“ prohlásil Haug. Norbert také potvrdil, že rozhovory mezi Coulthardem a Mercedesem začaly už vloni, když David navštívil pár závodů DTM (Hockenheimring nebo třeba Norisring). Už tehdy se během závodních víkendů ukazoval v oblečení Mercedesu.„S Davidem jsme začali o DTM hovořit už vloni. Tehdy mi řekl, že na něj vůz DTM udělal dojem. Myslím, že pro Davida je důležité, aby věděl, jak se C-Klasse DTM na trati chová,“ pokračuje Haug.
Haug v rozhovoru s dalším bývalým jezdcem F1 a Davidovým kolegou z McLarenu, Mikou Häkkinenem
„David Coulthard je velký přítel rodiny Mercedesu a v neposlední řadě také můj. To ovšem není důvod, proč chce vůz testovat. Je to fantastický chlap a především jeho zpětná vazba je skvělá,“ pochvaluje si Skota Haug.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.