Vedoucí Daimleru, Dieter Zetche, varoval, že tým Mercedes F1 si na sebe musí vydělávat sám a také musí vyhrávat, jinak ztratí podporu továrny Mercedesu.
Mercedes převzal společně s Aabarem kontrolu na stájí Brawn na konci minulého roku. Naplnily se tak jeho dlouholeté ambice, stát se plnohodnotným konstruktérem v moderní éře F1. Do svých monopostů angažoval sedminásobného mistra světa, Michaela Schumachera, a mladíka, Nica Rosberga. Už v prvním roce tým doufá v boj o titul.Zetsche v rozhovoru pro magazín manager-magazin.com prohlásil, že je projekt týmu F1 založen na vítězstvích a varoval, že pokud by tým neměl dosahovat cílů, bylo by pro Daimler lepší investovat své peníze mimo F1.„Důvod, proč s námi do projektu vlastního týmu šel i Aabar, jasně ukazuje na risk, který tím podstupujeme. Je to také signál, že tým F1 musí být soběstačný a vydělat si na sebe. Svolení jsme také dostali od Gottlieba Daimlera, který mi ale řekl, že buďto budeme nejlepší, nebo nic,“ odhaluje skutečnosti Zetche.
Mercedes je v současné době jediným skutečným výrobcem sériových vozů zainteresovaným ve formuli 1. Honda, BMW a Toyota odešli v rozmezí 12 měsíců, také Renault prodal majoritní podíl v týmu investiční společnosti.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.