Jose Maria Lopez je zatím stále jediným oznámeným jezdcem nové stáje USF1. Argentinec by si za kolegu přál svého starého známého Adriana Vallese.
Lopez dobře ví, proč si přeje za kolegu právě vítěze loňského ročníku Superleague Formula, Adriana Vallese. „Zaprvé je mladý, talentovaný a má spoustu zkušeností. Zadruhé ho znám z dob, kdy jsme se setkali ve vývojovém programu Renaultu,“ vysvětlil Argentinský závodník. „Je těžké hovořit o jiném jezdci. Často jsou posuzováni podle auta, které řídí, nebo podle týmu, ve kterém jsou. Adrianovi se ale dařilo ve všech kategoriích, ve kterých se objevil, a to ukazuje, jak je talentovaný,“ nešetřil chválou Lopez.
Adrian Valles
USF1 je pozadu s vývojem prvního vozu. Stáj ho zatím veřejnosti neodhalila, tajemstvím je také jméno druhého pilota. Argentinec se však nestrachuje, že by přítomnost týmu v šampionátu F1 byla ohrožena. „Jsem si stoprocentně jistí, že ve formuli jedna zůstaneme,“ řekl Lopez. Stejně neochvějně si je jistý, že si pro začátek své kariéry v královně motorsportu vybral správný tým.
„Jasně, že se to vyplatí. O tohle jsem hodně bojoval, ledasčím jsem si prošel. Je to šance, jak se vrátit na špičku motorsportu,“ řekl Argentinec, který v roce 2006 působil jako testovací jezdec Renaultu.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.