Skot, David Coulthard, testoval ve čtvrtek a v pátek vůz Mercedes-Benz C-Klasse DTM na španělském okruhu Alcazaba circuit. Potvrdily se tak spekulace, podle kterých by mohl v příštím roce bývalý pilot F1 usednout do vozu DTM. Po tomto testu by se měl David rozhodnout.
Coulthard má za sebou dlouholetou kariéru v F1. Za14 let odjel 247 závodů za stáje Williams, McLaren a Red Bull. Největších úspěchů dosáhl tento Skot ve stáji McLaren, kde se stal v roce 2001 vice-mistrem světa. Pokud by se nakonec opravdu rozhodl v DTM startovat, přidal by se na seznam svých bývalých kolegů z F1. Konkrétně z F1 do DTM již přestoupili Jean Alesi, Mika Hakkinen, Heinz-Harald Frentzen a Ralf Schumacher. Zatím však není jisté, zda se nejednalo pouze o test, ve kterém si Coulthard vůz DTM vyzkoušel, nebo šlo předsezónní test. Rozhodnutí by mělo padnout v blízké době. Protože se jednalo o privátní test, tak se na veřejnost nedostaly žádné zprávy ohledně časů, jakých David dosahoval. Coulthard testoval roční vůz, se kterým vloni startoval Mattias Lauda.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.