Sedminásobný mistr světa Michael Schumacher nevsází pouze na svůj návrat do F1, ale myslí i na zadní vrátka a začíná kariéru módního návrháře.
Jedenačtyřicetiletý Němec se ve středu objevil v Mnichově, kde ho představili jako reklamního partnera dvou luxusních švýcarských módních značek, Jet St a Navyboot, které jsou jeho osobními sponzory. Schumacher by měl návrhářům pomáhat vytvářet oblečení a sportovní obuv. "Vím, že v F1 nebudu působit dalších dvacet let. Proto tady rozbíháme něco, na čem se dá stavět i potom," vysvětlil pilot stáje Mercedes.
"Budu se setkávat s návrháři a budu mít na všechno vliv. Rádi bychom vyvíjeli produkty, které budu používat v práci i v soukromí," řekl Schumacher, který by měl spolupracovat také na vývoji technicky nejvyspělejších sportovních bot, k čemuž ho prý předurčuje vysoká úroveň technického myšlení a analytické schopnosti.
Ihned po setkání odletěl Schumacher na testy do španělského Jerezu, kde už ve čtvrtek usedne do vozu. Jeho týmový kolega Nico Rosberg byl se svým Mercedesem ve středu dopoledne ze všech nejrychlejší.
Schumacher se v letošní sezoně vrátí do F1 po třech letech, kariéru ukončil na podzim 2006.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.