Michael Schumacher dnes musel nedobrovolně skončit své jízdy hodinu před koncem testů. Důvodem byly problémy s hydraulikou. Němec však věří, že tento problém nijak neohrozí přípravu na první závod v Bahrajnu.
„Jsem moc rád, že jsem byl tento týden zpátky v monopostu formule jedna. Krátké jízdy jsme měli už v pondělí, dnes jsme jezdili skoro celý den, a to je dobré. Dojmy jsou velice pozitivní a vůz jede hladce, objevil se pouze malý únik hydraulické kapaliny, což nás dnes zastavilo o něco dříve,“ vysvětlil Schumacher.
Němec se v pondělí podělil o jízdy s kolegou Rosbergem. Včera jezdil s MGP W01 mladší z obou pilotů, dnes převzal vůz na celý den Schumacher. V tabulce časů se usadil na třetím místě za Fernandem Alonsem na Ferrari a Sauberem Pedra de la Rosy. Časy však podle sedminásobného šampiona nejsou v tuto chvíli vůbec podstatné.
„Soustředíme se hlavně na spolehlivost a odjetí co největšího počtu kol, takže se o časy tolik nestaráme. Je to nová výzva a nová zkušenost, ale s tím, jak dobře znám Rosse (Brawna), mi práce po jeho boku všechno usnadňuje. Už jsem v týmu jako doma. Cítím se čerstvý, motivovaný a velice pozitivně naladěný před letošní sezónou. Nemohu se dočkat, až příští týden v Jerezu znovu nasednu do vozu,“ shrnul Schumacher.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.