Michael Schumacher přiznává, že je zvláštní pocit řídit jiný monopost, než Ferrari. Němec se po tříleté pauze vrátil do F1 jako jezdec Mercedesu. Včera ho poprvé testoval.
Sedminásobný mistr světa strávil v italském týmu jedenáct let, rok byl jeho kolegou Brazilec Massa. Letos se Schumi rozhodl pro návrat jako závodník konkurence. Utvořil jezdeckou dvojici Mercedesu s krajanem Rosbergem. Prvním letošním testům ve Valencii zatím vévodí právě Felipe Massa na novém Ferrari F10.
„Přirozeně je to zvláštní pocit, vidět své staré auto na trati a nesedět v něm. Bylo ale fajn vidět v něm svého ´bratra´ a rád jsem potkal své přátele z Ferrari,“ řekl Schumacher.
Legendární závodník je s průběhem testů prozatím nadmíru spokojen. „Myslím, že jsme odvedli dobrou práci. Chlapi na místě se činili, byli při tom, provedli pár testů a učinili auto spolehlivým. Najeli jsme přes osmdesát kol a to je na první den dobrá práce.“
Schumacher se včera o jízdy podělil s kolegou Rosbergem. Dnes strávil celý den za volantem mladší z dvojice jezdců. Zítra, poslední den testů ve Valencii, bude MGP W01 prohánět Schumacher.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.