Michael Schumacher byl maximálně spokojen s výkonem nového Mercedesu MGP W01, se kterým dnes odjel první kilometry ve Valencii. Dopoledne s vozem jezdil Nico Rosberg a odpoledne sedminásobný šampión F1, Michael Schumacher.
Mercedes byl jediným týmem, který dal možnost odzkoušet nový vůz oběma jezdcům hned při prvním dni testů ve Španělské Valencii. Nedařilo se jim špatně, Rosberg byl čtvrtý a Schumacher byl dokonce ještě o příčku lepší. Na vítěze dnešních testů, Felipeho Massu, ztratil jeho bývalý týmový kolega z Ferrari čtyři desetiny sekundy.„Pro nové auto to byl dnes perfektní roll-out. Cítil jsem se absolutně pohodlně a měl jsem pocit, že všechno je tak přirozené. Tak jsem se cítil snad jen na začátku mé kariéry, v roce 1991, když jsem odjel svoje první kola. Tehdy jsem si říkal: Wow to bylo opravdu rychlé a další kola pak byla opravdu vzrušující!“„Opět jsem se cítil jako malý kluk a opravdu jsem si užil to, že jsem zde mohl být. Dnes jsme odvedli dobrou práci. Vše jsme zkontrolovali a důležité je, že auto bylo spolehlivé. Nico a já jsme odjeli celkem 79 kol, od týmu to byla skvělá práce,“ zakončil Schumi.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.