Martin Whitmarsh řekl, že se závodní sestavou McLarenu nebudou žádné problémy a tým se tak může těšit na novou dekádu. Brit doufá, že Button s Hamiltonem budou soutěživí ale čestní. Tým z Wokingu využívá služeb dvou ze čtyř mistrů světa ve startovním poli.
Whitmarsh vyslal jasný vzkaz pochybovačům, kteří si myslí, že by to u McLarenu letos mohlo dopadnout stejně jako v roce 2007 s Fernandem Alonsem a Lewisem Hamiltonem. „Máme extrémně zkušený a schopný tým a já cítím, že to je dobré i pro naše jezdce. Oba ví, že F1 bude v roce 2010 více o soutěživosti, než byla kdy předtím,“ říká týmový šéf.„Spolupráce, vzájemné porozumění a sdílení vývojových dat z auta, to je v popředí každého v týmu. Musíme se v testech dostat na limit, abychom během víkendů nemuseli tolik jezdit, to je jediná cesta k úspěchu. Jenson a Lewis to plně chápou.“„Proto jsem také nadšen ze spolupráce našich jezdců. Opravdu si myslím, že to ukáže sílu moderní F1. Samozřejmě bychom nemohli závodit, kdybychom naše jezdce “nedrželi na uzdě“, ale prioritou je mít výborné auto,“ zakončil Martin.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.