FIA schválila požadavek Mercedesu na výměnu čísel mezi jejich piloty Nico Rosbergem a Michaelem Schumacherem.
S požadavkem přišel počátkem minulého týdne starší a úspěšnější z této jezdecké dvojice. Ten by rád na svém monopostu nosil to nižší číslo, s nímž měl původně jezdit Rosberg. - totiž trojku Snaží se hvězda týmu nenápadně dávat již od počátku najevo, kdože je v týmu jednička a umravnit svého o téměř šestnáct let mladšího kolegu? Nebo se jedná opravdu pouze o formalitu?
Mluvčí týmu prozradila, že důvodem změny má být Schumacherova obliba lichých čísel, proto požádali, zda by mu mohlo být přiděleno liché číslo. FIA žádosti stáje Mercedes GP vyhověla.
Co na to Nico? Říká, že mu to vůbec nevadí a profesionálně snižuje význam záměny čísel: "Pokud v Bahrajnu vyhraju, lidé se nebudou zajímat o číslo na mém autě, ale o to, kdo ho řídí." Ze spolupráce je spíše nadšen, než že by byl zklamán z oné změny: "Budu neblíže ztělesněnému měřítku F1, těžko bych na tom mohl být lépe. A byl jsem ujištěn o tom, že budeme dostávat stejný materiál. Veškerá pozornost ale bude upřena na něj, zatímco já budu mít čas se soustředit na svou práci."
Aktualizovaný seznam pilotů a jejich čísel pro sezónu 2010: 1 Jenson Button (McLaren) 2 Lewis Hamilton (McLaren) 3 Michael Schumacher (Mercedes GP) 4 Nico Rosberg (Mercedes GP) 5 Sebastian Vettel (Red Bull) 6 Mark Webber (Red Bull) 7 Felipe Massa (Ferrari) 8 Fernando Alonso (Ferrari) 9 Rubens Barrichello (Williams)10 Nico Hülkenberg (Williams)11 Robert Kubica (Renault)12 - (Renault)14 Adrian Sutil (Force India)15 Vitantonio Liuzzi (Force India)16 Sébastien Buemi (Toro Rosso)17 Jaime Algersuari (Toro Rosso)18 Jarno Trulli (Lotus)19 Heikki Kovalainen (Lotus)20 - (Campos)21 Bruno Senna (Campos)22 José María López (USF1)23 - (USF1)24 Timo Glock (Virgin)25 Lucas Di Grassi (Virgin)26 Kamuj Kobajaši (BMW-Sauber)27 Pedro de la Rosa (BMW-Sauber)
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.