Michael Schumacher, vracející se do F1, nemá po prvním úterním testování vozu ze série GP2 žádné obavy o stav krční páteře, kterou si poranil v únoru minulého roku při havárii na superbiku a která mu v létě zabránila v návratu do F1.
"Při tomhle testování nejde o to, zda krk drží, nebo ne. O tom jsem neměl nejmenších pochyb," řekl sedminásobný mistr světa ve španělském Jerezu, kde třídenní soukromé testování probíhá. Schumacher odjezdil padesát dvě kola a prý nepociťoval žádné následky zranění. V Jerezu ho však doprovází lékař ze specializované sportovní kliniky v německém Bad-Nauheimu, stejně jako Schumacherův nový závodní inženýr ze stáje Mercedes GP Andy Shovlin, který v minulém roce pracoval s mistrem světa Jensonem Buttonem.
Jednačtyřicetiletý Schumacher se k závodění v F1 vrací po tříleté pauze. O návratu uvažoval už v létě, kdy měl narychlo zaskočit ve stáji Ferrari za zraněného Felipeho Massu, tehdy ho však do kokpitu nepustily právě bolesti krční páteře.
Sebastian Vettel podpořil Hamiltona v jeho boji o titul s Ferrari a věří, že se dokáže vyrovnat s tlakem ikonického týmu. Očekává však napínavý souboj v týmu.
Lewis Hamilton nezažívá u Ferrari ideální začátek. Jeho trápení se prohloubilo po Velké ceně Číny, kde byl diskvalifikován a přišel o důležité body.
Liam Lawson vstoupil do své první kompletní sezóny ve Formuli 1 způsobem, který si rozhodně nepředstavoval. Místo solidních výsledků se potýká s problémy a jeho výkony zatím zaostávají za očekáváním.
Red Bull Racing se už po dvou závodech sezóny 2025 ocitl v nečekaně složité situaci, která může ovlivnit jeho další směřování v šampionátu.
Velká cena Číny přinesla pro Ferrari hořké zklamání. Italská stáj přišla o výsledky obou svých monopostů kvůli dvojité diskvalifikaci za odlišná technická porušení. Místo boje o cenné body tak tým odjíždí s prázdnou a čeká ho hledání příčin tohoto fiaska.
Po zavedení nové specifikace motorů v roce 2026 by se mohla Formule 1 zaměřit na možnost návratu motorů V10, které zmizely z F1 po roce 2005. Tento návrh vyvolává mezi jezdci odlišné názory.
Jack Doohan nezačal sezónu dobře, když po dvou závodech nezískal žádné body a připsal si čtyři trestné body na superlicenci. Tato negativní bilance ho může ohrozit, pokud nepřijde s rychlým zlepšením výkonů.
Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Výhra Andrea Kimiho Antonelliho v anketě „Jezdec dne“ vyvolala mezi fanoušky určité pochybnosti, ale nakonec se ukázalo, že si tento titul skutečně zasloužil, i když konkurence byla silná.
Red Bull zažil zklamání na Velké ceně Číny, kde se popáté za posledních sedm závodů neprobojoval na stupně vítězů.
Ferrari se po Velké Číny ceně ocitlo v nepříjemné situaci, když byli oba jeho jezdci diskvalifikováni kvůli technickým nesrovnalostem. Ferrari však na vzniklou situaci reagovalo rychle a svým fanouškům poskytlo oficiální vysvětlení.
Liam Lawson ví, že jeho výkony rozhodují o jeho budoucnosti v Red Bullu, ale nemá čas se na auto dostatečně přizpůsobit. V Číně skončil dvanáctý.