Nico Rosberg vyhlásil svému novému kolegovi z Mercedesu, Michaelu Schumacherovi, válku, když vyhlásil, že Michael rozhodně nebude jednička týmu. Nico dále prozradil, že dříve tituly přál více Miku Häkkinenovi než Schumacherovi.
Pro Rosberga není kolega Schumacher v nové sezoně automatickou jedničkou německého týmu: „Oba máme v týmu stejné postavení. Je o Mercedesu známé, že zastává filozofii dvou sobě rovných jezdců.“ Nico dokonce vyzval svého kolegu na přímí souboj. „Týmový kolega je vždy ten první, koho musíte porazit. Je to jediný jezdec ve startovním poli, který má stejné auto, jako máte vy. Proto je mým cílem, být co možná nejčastěji před Michaelem.“24letý mladík sice krajana obdivuje, v minulosti však jeho idolem nebyl. „Abych byl upřímný, v minulosti jsem byl velkým fanouškem Häkkinena. Vždycky jsem byl rád, když Mika Michaela porazil. Je to také způsobené tím, že je Mika velkým přítelem naší rodiny.“
Bývalý pilot Williamsu je však přesvědčen, že i přesto, že Schumacher už oslavil 41. narozeniny, ze své rychlosti nic neztratil. „Každopádně má teď tři roky čas, aby načerpal dostatek sil na další boje (Rosberg má smlouvu s Mercedesem na tři roky). Na závodění už se moc těší, a to je to nejhlavnější, co potřebuje,“ zakončuje Nico.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.