Podle Christiana Hornera nemá žádný jedinec právo hodnotit čtyři nové týmy Formule 1 před tím, než začne sezóna. Šéf závodního týmu Red Bullu by byl rád, kdyby se s prvními soudy počkalo do doby, než Campos, Lotus, USF1 a Virgin odjedou několik závodů.
Rozšíření startovního roštu z 20 na 26 aut (díky čtyřem novým týmům a odchodu Toyoty) naplňuje Hornera optimismem ohledně budoucnosti: "Přichází několik dobrých týmů. Opětovné objevení se Lotusu je pro Formuli 1 zajímavé, stejně jako potenciálně více aut na startu než tomu bylo v posledních letech obvykle, pokud to zvládnou."
"Je to vždy smutné, když přijdete o nějaký tým, žel automobilky mají tendencí přicházet a zase odcházet. Pilířemi Formule 1 jsou nezávislé týmy, špatná situace jednoho vytváří zase příležitost pro dalšího. Myslím, že Formule 1 je z krátkodobého, střednědobého i dlouhodobého hlediska dobře nastavena," uvádí šéf Red Bull Racing.
Až čas podle něj odhalí výkonnost jednotlivých stájí: "Myslím, že je pro nás špatné je hodnotit. Je na nich, aby odvedli co nejlépe svou práci. Je to obrovská výzva pro kterýkoliv tým bez ohledu na velikost. Dostávají šanci, a pokud je někdo chce soudit před sezónou, je to zkrátka špatně."
"Jsem si jistý, že všichni velmi usilovně pracují. Není to vůbec snadné navrhnout, režírovat vše kolem, vyrobit a vyvinout monopost pro Velké ceny, ale doufám, že to vše všichni zvládnou a uvidíme je v Bahrajnu na startovním roštu," dodává Horner.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.