Michael Schumacher dnes oslavil narozeniny. Na svém narozeninovém dortu mohl sfouknout 41 svíček.
Narozeninového dortu si ale pravděpodobně moc neužil, protože se momentálně tvrdě připravuje po fyzické stránce na sezonu 2010. Do vozu se poprvé posadí během předsezónních testů ve Valencii za čtyři týdny. První závod čeká Schumiho v polovině března v Bahrajnu. Podle všeho bude mít ale jen velmi omezené možnosti ve srovnání s tím, na co byl Němec zvyklý, na otestování nového vozu. Konkrétně ho ve voze uvidíme od 1. do 3. února ve Valencii, od 10. do 13. února v Jerezu, od 17. do 20. února v Jerezu a nakonec od 25. do 28. v Barceloně.Během testů však smí týmy nasadit pouze jeden vůz, tak to znamená, že se Michael bude muset o monopost podělit s kolegou Rosbergem. Haug dodává: „Testovací dny budou rovnoměrně rozděleny mezi oba piloty.“ To znamená, že jezdci těžko překročí hranici 3000 testovacích kilometrů před startem nové sezony.
Zajímavé bude sledovat, jak pojmenuje Mercedes svoje nové auto. V minulosti označení vozů Mercedesu začínalo "W", zatím posledním použitým označením bylo W154. Je tedy možné, že bychom se mohli dočkat W110 (jako symboliku roku 2010) nebo také poračovaní řady s označením W155.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.