Generální ředitel Mercedes GP Nick Fry, by rád viděl tým letošních vítězů v roce 2010 opět bojovat mezi těmi nejlepšími. Jako realistický cíl považuje boj mezi nejlepšími třemi. Za nejsilnější konkurenty považuje Ferrari, McLaren a Red Bull, přesto věří, že se mu je s pomocí sedminásobného mistra podaří porazit.
„Myslím, že musíme příští rok usilovat o první tři místa v poháru konstruktérů a samozřejmě potřebuje vyhrávat závody. V téhle fázi je to velice obtížné tvrdit, protože nevíme, jak si stojí konkurence,“ řekl Nick Fry pro web GPUpdate.
„Domnívám se, že Ferrari a McLaren-Mercedes budou velmi silní, možná taky Red Bull s Sebastianem Vettelem, takže dokud neuvidíme jejich auta, nemůžeme naši pozici přesně určit, ale pokud se přeci jenom do nejlepší trojice nedostaneme, budou všichni velmi zklamáni.“
Od Michaela Schumachera si v týmu mistrů světa opravdu hodně slibují. Doufají, že jim jeho zkušenosti pomohou udržet si skvělou formu z letošního roku.
„Opravdu si myslíme, že příchod Michaela pro nás je dalším krokem. Byli jsme dost dobří k vítězství šampionátu v tomto roce, ale chceme být i budoucnu stejně dobří a vážně si myslíme, že nám s tím Michael může pomoci.“
„První věc, kterou k nám Michael přivedl, jsou jeho ohromné zkušenosti. Od někoho, kdo vyhrál sedm mistrovských titulů a získal neuvěřitelné množství poznatků s tak velkým týmem jako je Ferrari, jsem si jistý, že nám s dosažením podobných věcí může pomoci.“
„Celá formule 1 chce Michaela zpátky. Mnoho ostatních majitelů a šéfů týmů k nám během několika posledních týdnů přišlo a řeklo: „Opravdu doufáme, že se Michael vrátí a připojí se k vašemu týmu“, protože to není dobré jenom pro náš tým, ale je to skvělé pro všechny týmy F1, je to skvělé pro tento sport a myslím si, že to příláká další fanoušky po celém světě,“ dodal generální ředitel stáje Nick Fry.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.