Generální ředitel Mercedes GP Nick Fry, by rád viděl tým letošních vítězů v roce 2010 opět bojovat mezi těmi nejlepšími. Jako realistický cíl považuje boj mezi nejlepšími třemi. Za nejsilnější konkurenty považuje Ferrari, McLaren a Red Bull, přesto věří, že se mu je s pomocí sedminásobného mistra podaří porazit.
„Myslím, že musíme příští rok usilovat o první tři místa v poháru konstruktérů a samozřejmě potřebuje vyhrávat závody. V téhle fázi je to velice obtížné tvrdit, protože nevíme, jak si stojí konkurence,“ řekl Nick Fry pro web GPUpdate.
„Domnívám se, že Ferrari a McLaren-Mercedes budou velmi silní, možná taky Red Bull s Sebastianem Vettelem, takže dokud neuvidíme jejich auta, nemůžeme naši pozici přesně určit, ale pokud se přeci jenom do nejlepší trojice nedostaneme, budou všichni velmi zklamáni.“
Od Michaela Schumachera si v týmu mistrů světa opravdu hodně slibují. Doufají, že jim jeho zkušenosti pomohou udržet si skvělou formu z letošního roku.
„Opravdu si myslíme, že příchod Michaela pro nás je dalším krokem. Byli jsme dost dobří k vítězství šampionátu v tomto roce, ale chceme být i budoucnu stejně dobří a vážně si myslíme, že nám s tím Michael může pomoci.“
„První věc, kterou k nám Michael přivedl, jsou jeho ohromné zkušenosti. Od někoho, kdo vyhrál sedm mistrovských titulů a získal neuvěřitelné množství poznatků s tak velkým týmem jako je Ferrari, jsem si jistý, že nám s dosažením podobných věcí může pomoci.“
„Celá formule 1 chce Michaela zpátky. Mnoho ostatních majitelů a šéfů týmů k nám během několika posledních týdnů přišlo a řeklo: „Opravdu doufáme, že se Michael vrátí a připojí se k vašemu týmu“, protože to není dobré jenom pro náš tým, ale je to skvělé pro všechny týmy F1, je to skvělé pro tento sport a myslím si, že to příláká další fanoušky po celém světě,“ dodal generální ředitel stáje Nick Fry.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.