Pokud by byla schválena úprava pravidel, vrátil by se Micheal Schumacher v roce 2010 do Formule 1 stejně - ovšem v barvách Ferrari.
Tvrdí to alespoň testovací pilot italského týmu Marc Gené ve svém sloupku ve španělském listu El Mundo. Ferrari se dle něj usilovně snažilo prosadit změnu pravidel, jež by umožnila nasazování třetího vozu do závodů - a ten by v případě Ferrari pilotoval právě Schumacher.
K tomu nedošlo, a tak 41letý německý jezdec ukončil svůj 14 let trvající vztah s Ferrari a podepsal s týmem Mercedes GP, s čímž ovšem vůbec nejsou spokojeni ve správní radě mateřského Daimleru, podle nichž obrovské peníze putující na plat sedminásobného mistra světa měly být vynaloženy účelněji.
"Všechny ve Ferrari nás bezpochyby bolí to, že bude nastupovat v jiných barvách, protože je má velký podíl na nejlepší části naší historie," píše 35letý Gené. Jsem přesvědčen, že pokud by nám pravidla umožnila nasadit třetí vůz, Michael by s námi zůstal i příští rok."
"Bude to však jinak a tak nám nezbývá, než mu zatleskat, bát se ho a hlavně tvrdě pracovat na tom, abychom ho porazili. Ve Ferrari jsme připraveni, o tom nikdo nepochybuje. Alonso s Massou dotvářejí velmi silný tým," dodává optimisticky Španěl.
Mercedes po slibném začátku sezony v Džiddě tvrdě narazil, když Russell a Antonelli dojeli až pátý a šestý. Šéf týmu Toto Wolff označil závod za „nejhorší výkon roku“ a tým nyní hledá příčiny propadu tempa.
Lando Norris po závodě v Džiddě upozornil, že McLaren nemá takový náskok, jak si někteří myslí. Britský jezdec navíc poprvé v sezoně přišel o vedení v šampionátu, když ho předstihl týmový kolega Oscar Piastri.
Max Verstappen sice odstartoval do závodu v Džiddě z pole position, ale nakonec se musel spokojit až s druhým místem. Na jeho výsledek měl zásadní vliv trest, který obdržel za incident v úvodním kole s novým lídrem šampionátu Oscarem Piastrim.
Penalizace Maxe Verstappena za neoprávněný zisk výhody po projetí únikové zóny, což umožnilo Oscaru Piastrimu převzít vedení a získat vítězství, se stala zásadním momentem Velké ceny saúdské Arábie. Tento incident vyvolal kontroverze a diskuse, přičemž McLaren CEO Zak Brown považoval penalizaci za zaslouženou.
Jezdec Red Bullu Max Verstappen se v Saúdské Arábii ocitl pod drobnohledem kvůli manévru, který se stal předmětem diskusí.
Po skvělém startu z druhé pozice se Oscar Piastri v první zatáčce dostal bok po boku s Maxem Verstappenem, který však projetím únikovou zónou udržel vedení. Po odmítnutí vrátit pozici obdržel Verstappen pětisekundovou penalizaci, což Piastri využil a slavil vítězství.
Oscar Piastri si vítězstvím v Džiddě připsal třetí triumf v letošní sezoně Formule 1 a poprvé v kariéře převzal vedení v průběžném pořadí. Jezdec McLarenu tak potvrdil svou skvělou formu i vysoké ambice v boji o titul v sezoně 2025.
Jennifer Lopez se při Velké ceně Saúdské Arábie vrátila do prostředí Formule 1 jako speciální host Ferrari a po jedenácti letech opět vystoupila na pódiu v rámci závodního víkendu.
Ferrari ztrácí dech – při ideálních podmínkách na kolo nestačí na Red Bull, McLaren ani Mercedes a podle všeho drží až čtvrtou příčku ve výkonnostním žebříčku.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.