Pokud by byla schválena úprava pravidel, vrátil by se Micheal Schumacher v roce 2010 do Formule 1 stejně - ovšem v barvách Ferrari.
Tvrdí to alespoň testovací pilot italského týmu Marc Gené ve svém sloupku ve španělském listu El Mundo. Ferrari se dle něj usilovně snažilo prosadit změnu pravidel, jež by umožnila nasazování třetího vozu do závodů - a ten by v případě Ferrari pilotoval právě Schumacher.
K tomu nedošlo, a tak 41letý německý jezdec ukončil svůj 14 let trvající vztah s Ferrari a podepsal s týmem Mercedes GP, s čímž ovšem vůbec nejsou spokojeni ve správní radě mateřského Daimleru, podle nichž obrovské peníze putující na plat sedminásobného mistra světa měly být vynaloženy účelněji.
"Všechny ve Ferrari nás bezpochyby bolí to, že bude nastupovat v jiných barvách, protože je má velký podíl na nejlepší části naší historie," píše 35letý Gené. Jsem přesvědčen, že pokud by nám pravidla umožnila nasadit třetí vůz, Michael by s námi zůstal i příští rok."
"Bude to však jinak a tak nám nezbývá, než mu zatleskat, bát se ho a hlavně tvrdě pracovat na tom, abychom ho porazili. Ve Ferrari jsme připraveni, o tom nikdo nepochybuje. Alonso s Massou dotvářejí velmi silný tým," dodává optimisticky Španěl.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.