Pokud by byla schválena úprava pravidel, vrátil by se Micheal Schumacher v roce 2010 do Formule 1 stejně - ovšem v barvách Ferrari.
Tvrdí to alespoň testovací pilot italského týmu Marc Gené ve svém sloupku ve španělském listu El Mundo. Ferrari se dle něj usilovně snažilo prosadit změnu pravidel, jež by umožnila nasazování třetího vozu do závodů - a ten by v případě Ferrari pilotoval právě Schumacher.
K tomu nedošlo, a tak 41letý německý jezdec ukončil svůj 14 let trvající vztah s Ferrari a podepsal s týmem Mercedes GP, s čímž ovšem vůbec nejsou spokojeni ve správní radě mateřského Daimleru, podle nichž obrovské peníze putující na plat sedminásobného mistra světa měly být vynaloženy účelněji.
"Všechny ve Ferrari nás bezpochyby bolí to, že bude nastupovat v jiných barvách, protože je má velký podíl na nejlepší části naší historie," píše 35letý Gené. Jsem přesvědčen, že pokud by nám pravidla umožnila nasadit třetí vůz, Michael by s námi zůstal i příští rok."
"Bude to však jinak a tak nám nezbývá, než mu zatleskat, bát se ho a hlavně tvrdě pracovat na tom, abychom ho porazili. Ve Ferrari jsme připraveni, o tom nikdo nepochybuje. Alonso s Massou dotvářejí velmi silný tým," dodává optimisticky Španěl.
Budoucnost Franca Colapinta v programu Alpine se před nadcházející Velkou cenou Belgie dostává do nejistoty. Talentovaný argentinský jezdec, který byl dosud považován za jednu z nadějí francouzského týmu, může čelit změnám, jež by mohly ovlivnit jeho další směřování v motorsportu.
Den po tréninku na simulátoru Red Bullu se Max Verstappen opět přesunul. Nizozemec zamířil na místo, kde se náhodou nebo ne nachází i jachta Tota Wolffa.
Fernando Alonso zpochybnil dlouho tradovaný názor ve světě F1. Podle něj se v mokrých podmínkách přeceňuje faktor, který podle něj ve výsledku nehraje tak zásadní roli, jak se obvykle tvrdí.
Ferrari čeká na vítězství od Mexika 2024, kde naposledy slavil Carlos Sainz. Lewis Hamilton i Charles Leclerc proto věří, že chystané úpravy vozu SF-25 v Belgii přinesou potřebný zlom.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal bodovat už v pěti závodech po sobě, přesto podle Helmuta Marka tým zaznamenává určité zlepšení a postup kupředu.
Christian Horner nebude na startovním roštu v Belgii poprvé po téměř 21 letech. Po náhlém odvolání z čela Red Bullu zůstává mimo dění Formule 1 a sezona 2025 pro něj předčasně skončila.
Nelson Piquet Jr., švagr Maxe Verstappena, prozradil, že úřadující mistr světa se rozhodne o své budoucnosti už v srpnu. Jeho slova tak přilila olej do ohně spekulací o možném odchodu z Red Bullu.
Liam Lawson na Silverstonu závod nedokončil, když se stal obětí incidentu, který nemohl ovlivnit. Mladý Novozélanďan ale zůstává realistou a ví, že podobné situace k Formuli 1 patří, a v jeho současné pozici nováčka půjde často spíše o přežití než o boj o body.
Jeden z nejvýraznějších a nejdiskutovanějších aktérů historie Formule 1 se ozval ve chvíli, kdy Red Bull čelí otřesům po nečekaném odvolání Christiana Hornera. Bývalý vlastník šampionátu se rozhodl veřejně reagovat na události, které zasáhly nejen jeho dlouholetého přítele, ale i celý paddock – a naznačil, zda podle něj bylo možné Hornerův pád odvrátit.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.