Rok 2010 mohol byť rokom veľkých návratov. Jestvovala totiž šanca, že do "efjednotky" by sa vrátil nielen legendárny Michael Schumacher, ale aj jeho mladší, o čosi menej úspešný brat.
Minimálne v roku 2010 sa ale ich spoločné duely v kráľovskej motoristickej triede zrejme neuskutočnia, a to aj napriek tomu, že Ralf údajne dostal ponuku na návrat. O služby víťaza 6-tich grand prix sa uchádzal jeden z nováčikov nadchádzajúcej sezóny, pravdepodobne Campos alebo USF1, teda jeden z dvojice tímov, ktoré ešte nemajú jasno v otázke angažovania oficiálnych pilotov.
"Ralf obdržal konkrétnu ponuku, ale podľa jeho vlastných slov to nebola výzva, akú potreboval," písalo nemecké periodikum Bild.
Schumacher mladší by však rozhodne neváhal, ak by sa o neho začal zaujímať Mercedes.
"Nad prijatím ich ponuky by som neváhal ani sekundu," uviedol bývalý pretekár Jordanu, Williamsu a Toyoty.
Napokon si ale stuttgartský výrobca zmluvne zaviazal mladého a perspektívneho Nica Rosberga a k tomu navyše získal skvelý magnet pre divákov a sponzorov v podobe 7-násobného šampióna Michaela Schumachera.
Pre Ralfa však situácia nie je ešte tak celkom stratená, Bild tvrdí, že prebiehajú nejaké interné diskusie medzi ním a predstaviteľmi tímov Toro Rosso a Renault. Šanca jeho návratu v budúcom roku je ale skôr nepravdepodobná.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.