Rok 2010 mohol byť rokom veľkých návratov. Jestvovala totiž šanca, že do "efjednotky" by sa vrátil nielen legendárny Michael Schumacher, ale aj jeho mladší, o čosi menej úspešný brat.
Minimálne v roku 2010 sa ale ich spoločné duely v kráľovskej motoristickej triede zrejme neuskutočnia, a to aj napriek tomu, že Ralf údajne dostal ponuku na návrat. O služby víťaza 6-tich grand prix sa uchádzal jeden z nováčikov nadchádzajúcej sezóny, pravdepodobne Campos alebo USF1, teda jeden z dvojice tímov, ktoré ešte nemajú jasno v otázke angažovania oficiálnych pilotov.
"Ralf obdržal konkrétnu ponuku, ale podľa jeho vlastných slov to nebola výzva, akú potreboval," písalo nemecké periodikum Bild.
Schumacher mladší by však rozhodne neváhal, ak by sa o neho začal zaujímať Mercedes.
"Nad prijatím ich ponuky by som neváhal ani sekundu," uviedol bývalý pretekár Jordanu, Williamsu a Toyoty.
Napokon si ale stuttgartský výrobca zmluvne zaviazal mladého a perspektívneho Nica Rosberga a k tomu navyše získal skvelý magnet pre divákov a sponzorov v podobe 7-násobného šampióna Michaela Schumachera.
Pre Ralfa však situácia nie je ešte tak celkom stratená, Bild tvrdí, že prebiehajú nejaké interné diskusie medzi ním a predstaviteľmi tímov Toro Rosso a Renault. Šanca jeho návratu v budúcom roku je ale skôr nepravdepodobná.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.