Michael Schumacher vzdal hold fanouškům Scuderie, za jejich oddanost a podporu během svých 14 let závodění u Ferrari. Zároveň dodal, že tímto začíná nová kapitola jeho života a na trati bude s Ferrari závodit tvrdě, nicméně s zaslouženým respektem.
„Po 14 let jsem byl součástí Ferrari a 14 let bylo Ferrari součástí mě,“ řekl Schumacher.
„Velký kus Ferrari zůstane navždy v mém srdci. Vždy budu myslet na vášnivost, sílu a odhodlání, které se mi za ta léta od italských fanoušků Ferrari dostalo.“
„Cítil jsem se jimi vítaný a snažil jsem se dát do toho radost a nadšení, když jsem bojoval na trati i po vítězství.“
„Našel jsem opravdu mnoho přítel a hodně jsem se u Ferrari naučil.“
Michael Schumacher, který se závoděním skončil na konci roku 2006, se po třech letech vrací k vrcholovému závodění. V naskočení do letošní sezóny mu zabránilo zranění krku, teď by však velkému návratu nemělo stát nic v cestě. Schumacher se příští rok neobjeví v barvách Ferrari, nýbrž Mercedesu. Nezbývá mu tak nic jiného, než se snažit utěšit masu jeho fandů, kteří by ho samozřejmě rádi viděli závodit jinde.
„Teď pro mě začíná nová kapitola. Budu na trati závodit s respektem proti Ferrari. Myslím si, že to budou těžké bitvy. Ve skutečnosti jsem přesvědčen, že Ferrari ukáže svoji historickou sílu, protože vím, čeho jsou tihle chlapy schopni.“
„Rád bych poděkoval všem, kteří mě podporovali. Byl bych rád, kdybyste vedle dvou jezdců Ferrari, zachovali část své náklonnosti ke mě,“ dodal sedminásobný mistr světa Michael Schumacher.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.