Bývalý mistr světa Formule 1 Nigel Mansell věří, že Michael Schumacher může klidně ve svých 41 letech získat svůj osmý mistrovský titul, pokud se dohodne s Mercedesem GP na závodění v sezóně 2010.
Mansell, jenž své poslední vítězství ve Formuli 1 zaznamenal v Adelaide v roce 1994, když mu bylo také 41 let, tvrdí, že na Schumacherovy schopnosti bojovat o titul nebude mít vliv jeho věk ani to, že už tři roky nezávodil.
"Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby Michael bojoval o další titul," uvádí mistr světa z roku 1992. "Nezáleží na tom, kolik vám, pokud jste profesionální, oddaný a soustředěný. Lidé Michaela bleskově odepisují, já to ale vidím jinak."
"Má ohromné zkušenosti a talent, Mercedes mu nabídne fantastický balík. Je v extrémně dobré kondici a navíc se můžeme spolehnout na jeho oddanost a profesionalismus," dodává Mansell.
Podle něj navíc nemá co ztratit bez ohledu na výsledky v Mercedesu - jeho historické zápisy mu nikdo nevezme: "Podle mě nemá co ztratit. Vyhrál dostatek titulů, proč by se měl bát porážky od někoho? Pár závodů mu to může trvat, než se sžije s vozem, ale pak by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby bojoval o svůj osmý titul."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.