Bývalý mistr světa Formule 1 Nigel Mansell věří, že Michael Schumacher může klidně ve svých 41 letech získat svůj osmý mistrovský titul, pokud se dohodne s Mercedesem GP na závodění v sezóně 2010.
Mansell, jenž své poslední vítězství ve Formuli 1 zaznamenal v Adelaide v roce 1994, když mu bylo také 41 let, tvrdí, že na Schumacherovy schopnosti bojovat o titul nebude mít vliv jeho věk ani to, že už tři roky nezávodil.
"Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby Michael bojoval o další titul," uvádí mistr světa z roku 1992. "Nezáleží na tom, kolik vám, pokud jste profesionální, oddaný a soustředěný. Lidé Michaela bleskově odepisují, já to ale vidím jinak."
"Má ohromné zkušenosti a talent, Mercedes mu nabídne fantastický balík. Je v extrémně dobré kondici a navíc se můžeme spolehnout na jeho oddanost a profesionalismus," dodává Mansell.
Podle něj navíc nemá co ztratit bez ohledu na výsledky v Mercedesu - jeho historické zápisy mu nikdo nevezme: "Podle mě nemá co ztratit. Vyhrál dostatek titulů, proč by se měl bát porážky od někoho? Pár závodů mu to může trvat, než se sžije s vozem, ale pak by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby bojoval o svůj osmý titul."
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.