Michael Schumacher si prý denně telefonuje s šéfem stáje F1 Mercedes Rossem Brawnem a podle závodníkova otce Rolfa je stále "žhavý do závodění".
Náznaky, že se Michael Schumacher chystá k návratu do F1, jsou stále zřetelnější. Německá média tvrdí, že angažmá sedminásobného mistra světa ve stáji Mercedes je hotovou věcí a bude oznámeno ještě tento týden. "Michael je sice v životě velmi spokojený, ale je stále nažhavený na závodění," tvrdí šampionův otec Rolf.
Sám čtyřicetiletý Schumacher se prý nechal slyšet, že "peníze nehrají žádnou roli." Sedm milionů eur, které by mu měl roční kontrakt s Mercedesem vynést, je totiž znatelně menší částkou, než jakou pobíral dříve u Ferrari. Zdá se, že Schumacher, který ukončil kariéru na konci sezony 2006, má o místo u Mercedesu skutečně zájem. Denně si prý telefonuje s Rossem Brawnem, s nímž jako technickým ředitelem Ferrari spolupracoval v dobách největší slávy.
Média si také všimla, že Schumacher, dříve nadšený motocyklový závodník, se v poslední době už v sedle oblíbeného superbiku neobjevuje. Zato je čím dál častěji k vidění na závodech motokár, které jsou výbornou připravou pro formulový kokpit.
Schumacher, jemuž bude v lednu jedenačtyřicet let, se už jednou k návratu chystal. Stáj Ferrari, v jejíž barvách získal pět ze svých sedmi titulů mistra světa, v srpnu oznámila, že Němec nahradí v jejím voze zraněného Felipeho Massu. Schumacher začal s přípravami, ale na start ho nakonec nepustilo zranění krční páteře, následky únorového pádu při testování superbiků v portugalském Portimau. Schumacher pak na tiskové konferenci naznačil, že návrat se mohl podařit, kdyby byl měl na přípravu víc času, a nevyloučil, že k němu ještě někdy dojde.
Lewis Hamilton nezažívá u Ferrari ideální začátek. Jeho trápení se prohloubilo po Velké ceně Číny, kde byl diskvalifikován a přišel o důležité body.
Liam Lawson vstoupil do své první kompletní sezóny ve Formuli 1 způsobem, který si rozhodně nepředstavoval. Místo solidních výsledků se potýká s problémy a jeho výkony zatím zaostávají za očekáváním.
Red Bull Racing se už po dvou závodech sezóny 2025 ocitl v nečekaně složité situaci, která může ovlivnit jeho další směřování v šampionátu.
Velká cena Číny přinesla pro Ferrari hořké zklamání. Italská stáj přišla o výsledky obou svých monopostů kvůli dvojité diskvalifikaci za odlišná technická porušení. Místo boje o cenné body tak tým odjíždí s prázdnou a čeká ho hledání příčin tohoto fiaska.
Po zavedení nové specifikace motorů v roce 2026 by se mohla Formule 1 zaměřit na možnost návratu motorů V10, které zmizely z F1 po roce 2005. Tento návrh vyvolává mezi jezdci odlišné názory.
Jack Doohan nezačal sezónu dobře, když po dvou závodech nezískal žádné body a připsal si čtyři trestné body na superlicenci. Tato negativní bilance ho může ohrozit, pokud nepřijde s rychlým zlepšením výkonů.
Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Výhra Andrea Kimiho Antonelliho v anketě „Jezdec dne“ vyvolala mezi fanoušky určité pochybnosti, ale nakonec se ukázalo, že si tento titul skutečně zasloužil, i když konkurence byla silná.
Red Bull zažil zklamání na Velké ceně Číny, kde se popáté za posledních sedm závodů neprobojoval na stupně vítězů.
Ferrari se po Velké Číny ceně ocitlo v nepříjemné situaci, když byli oba jeho jezdci diskvalifikováni kvůli technickým nesrovnalostem. Ferrari však na vzniklou situaci reagovalo rychle a svým fanouškům poskytlo oficiální vysvětlení.
Liam Lawson ví, že jeho výkony rozhodují o jeho budoucnosti v Red Bullu, ale nemá čas se na auto dostatečně přizpůsobit. V Číně skončil dvanáctý.
Obě Ferrari s Pierrem Gaslym byli po závodě Velké ceny Číny diskvalifikováni, což znamená, že přicházejí o cenné body. Vozy neprošly technickou kontrolou po závodě.