Nick Heidfeld zatiaľ ešte nemá zaistené miesto oficiálneho pilota pre budúcu sezónu. Manažment nemeckého pretekára komunikuje s viacerými tímami, ale prioritou ostáva pochopiteľne Mercedes.
Pre Heidfelda by sa splnil sen, ak by napokon dostal príležitosť jazdiť za slávnu stuttgartskú značku. Núka sa však otázka, či je rodák z Monchengladbachu pre Mercedes dostatočne dobrý a hlavne, či mu ešte má čo ponúknuť. V BMW Sauberi nebolo jeho účinkovanie najhoršie, ale práve v čase, keď mohol pomýšľať na absolútne najpoprednejšie umiestnenia, trápil sa s problémami spojenými so zahrievaním pneumatík. Spolujazdec Robert Kubica zvládol situáciu lepšie a dokonca zaznamenal premiérové a v podstate aj jediné víťazstvo tímu.
BMW však po sezóne končí a prenecháva stajňu jej pôvodnému majiteľovi Petrovi Sauberovi. Je možné, že Quick Nick si napokon nebude musieť zbaliť kufre, no na druhej strane možný angažmán v Mercedese je pre neho nesmierne lákavý.
"Ten, kto sa v F1 vyzná, vie, že voľné miesto v Mercedese ponúka tie najlepšie možnosti. Myslím, že jazdiť za túto značku, resp. tohto výrobcu je snom každého pretekára," tvrdí Heidfeld, ktorý zároveň priznáva kontakty aj s inými tímami.
"Niektoré rozhovory sa vyvíjajú naozaj sľubne. Ešte stále tu máme niekoľko tímov, ktorých kokpity sú zatiaľ voľné. Prirodzene, rád by som sedel v jednom z nich," prezradil Nick Heidfeld v rozhovore pre periodikum Rheinischen Post.
Pre 32-ročného pilota je podstatné získať miesto v tíme, ktorý by bol v budúcej sezóne konkurencieschopný. Nováčikovia Heidfelda až tak nezaujímajú. Predpokladá sa totiž, že na to, aby mohli podávať pravidelne kvalitné výkony, budú potrebovať ešte mnoho času.
"Mojím prvoradým cieľom je sedieť v monoposte, ktorý dokáže vyhrávať preteky," uzavrel účastník 167-mich grand prix.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.