Talentovaný mladík Nico Hülkenberg mohol absolvovať svoj pretekársky debut vo Formule 1 už v uplynulej sezóne 2009. O jeho služby prejavila záujem legendárna stajňa Ferrari.
Informáciu, že Nemec sa nachádzal na zozname kandidátov na post zraneného Felipeho Massu asi mnohí nebrali príliš vážne, ale samotný Hülkenberg potvrdil, že sa nejednalo len o nejaké klebety alebo výmysly tlače.
"Skutočne o mňa prejavili záujem," uviedol celkový víťaz seriálu GP2 na adresu Ferrari. Podľa Hülkenberga by však skorý príchod do F1 veci len skomplikoval.
"Mal som obrovskú chuť sa do toho pustiť, lenže potom by som vlastne všetko robil len polovične," pokračoval rodák zo západného Nemecka, ktorý narážal na to, že by sa musel vzdať účinkovania v sérii GP2 a do Formule 1 by vstúpil bez výraznejšej prípravy.
Takto prenechal možnosť jazdy vo Ferrari inému pilotovi, sám mohol dokončiť rozbehnuté majstrovstvá a o rok konečne naskočiť do "efjednotky" s Williamsom, ale už s patričnou dávkou predsezónnych testov.
Hulkenberg, ktorý absolvoval rozhovor s tlačovou agentúrou SID napokon poznamenal, že veci sa zrejme vyvinuli správne.
"Mohol som sa koncentrovať výlučne na GP2 a získať titul. Vďaka predsezónnym testom teraz do F1 vstúpim dostatočne pripravený. Pravdepodobne je dobré, že to napokon s Ferrari nevyšlo," dodal na záver mladík manažovaný Willim Weberom, ktorý mal pod palcom aj kariéru slávneho Michaela Schumachera.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.