Německý pilot Nico Rosberg doufá, že v týmu Mercedes bude mít k dispozici dobré auto a věří, že po čtyřech letech v F1 bude moci konečně vyhrávat závody.
Nico Rosberg byl čtyři roky pilotem týmu Williams, nevyhrál však ale ani jeden závod a ani jednou nestartoval z pole position, na kontě má jen dvě umístění na pódiu. Syn mistra světa z roku 1982 cítí, že má na víc a věří, že v týmu Mercedes uplatní své schopnosti.
"Konečně budu mít dobré auto. Kdybych si mohl vybrat mezi týmy, rozhodně bych volil Mercedes. Je to tým mých snů," řekl čtyřiadvacetiletý Rosberg. "Chci konečně vyhrávat závody, jsem si jistý, že v příští sezoně se to podaří."
Rosberg bude prvním německým jezdcem po víc než padesáti letech, který bude pilotovat pověstný "stříbrný šíp", vůz Mercedes. "To je něco neuvěřitelného, naprosto výjimečná věc. Němec naposledy závodil v F1 s Mercedesem v roce 1955, tedy hodně, hodně dávno," připomněl Rosberg, kterého potěšilo vyjádření trojnásobného mistra světa Nikiho Laudy, který věří, že mladý Němec má dost talentu na to, aby porážel poslední dva šampiony, Jensona Buttona a Lewise Hamiltona. "Je moc příjemné to od něho slyšet. Já si skutečně dost věřím a moc se těším na příští sezonu. Jsem si jistý, že s nimi budu bojovat," věří Němec.
Stáj Mercedes, která v uplynulé sezoně startovala pod jménem Brawn GP a vyhrála Pohár konstruktérů, oznámila příchod Rosberga v pondělí. Jméno druhého pilota zatím zveřejněno nebylo. Jisté je jen to, že jím nebude úřadující mistr světa Jenson Button. Ten minulý týden podepsal smlouvu s týmem McLaren, kde bude závodit vedle Lewise Hamiltona.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.