Po převzetí stáje BrawnGP Mercedesem média stále dumají nad tím, kdo se stane druhým pilotem po boku Nica Rosberga, který bude oficiálně potvrzen dnes v poledne. Svou trochou do mlýna přispěl nyní i Norbert Haug.
K dotazu na možný návrat 41letého Michaela Schumachera šéf Mercedesu uvedl: "Nechte se překvapit. Jsem přesvědčen, že se vám naše volba bude líbit."
Zcela vyloučit návrat bývalého sedminásobného mistra světa z Německa odmítl: "V tomto odvětví sportu se bude vždy spekulovat, obzvlášť když nejsou všechna místa obsazena. A lidé budou mít vždy své vysněné představy, což není nic špatného. To, zda se naplní, je ovšem věc jiná."
Haug se snažil v odpovědích být záhadný a nekonkrétní. Na dotazu, zda můžeme očekávat u Mercedesu německý supertým, odpověděl: "Zdá se, že víte více než já. Ale při vší úctě - podle mě to tak nebude. S piloty, s nimiž jednáme, jsme se dohodli na tom, že související informace budeme považovat za důvěrné."
Vrátí se tedy Schumacher? Podle Eddieho Jordana, který upozorňoval na jeho jednání s Mercedesem v Abú Zabí, ano. Bernie Ecclestone naopak tvrdí, že o ničem neví a že o tom velmi pochybuje. I mluvčí bývalého závodníka Sabina Kehmová jakákoliv jednání o návratu popírá: "O ničem takovém nejednáme." Tak a teď si vyberte.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.