Martin Whitmarsh je hrdý na svůj tým McLaren-Mercedes za to, co dokázal ve druhé polovině letošní sezóny a tvrdí, že příští rok budou opět ve hře o titul.
"Mnoho týmů vynaložilo během roku velké úsilí o zlepšení, ale když se podíváte na druhou polovinu od závodu v Německu, zjistíte, že Lewis získal více bodů než kterýkoliv jiný pilot a nám jako týmu v tomto období scházely pouhé tři na Red Bull. Snad se nám tento víkend podaří získat pomyslné prvenství druhé poloviny sezóny! Velmi věřím tomu, že máme velmi dobrou šanci na vítězství v Abú Zabí - a to mě naplňuje pocitem hrdosti na práci, kterou každý z nás odvedl," říká Martin Whitmarsh.
"Přes obrat, který se nám povedl, nebojujeme letos o vítězství v šampionátu," uvědomuje si šéf McLarenu. "Proto jsme vložili obrovské úsilí do vývoje příštího vozu. Už teď vím, že je určitě rychlejší a je silný. Navíc se den za dnem zlepšuje, jak jej dále vyvíjíme."
"Nyní jsme také přijali výklad platných pravidel - loni jsme totiž nepracovali se stejným výkladem jako některé jiné týmy. Nedělali jsme kolem toho humbuk, protože jsme měli dost svých vlastních starostí, ale myslím, že nyní plně využijeme této výhody u monopostu pro příští rok."
"Všichni tvrdě pracují a já mám veškeré důvody pro víru v to, že budeme mít od počátku konkurenceschopný vůz. Budeme mít však těžké soupeře a jsem si jistý, že Ferrari a ostatní týmy pracují stejně usilovně. Nikdo si u nás nemyslí, že to bude jednoduché - vyjet a vítězit v závodech - ale opravdu věřím, že budeme na špici," dodává Whitmarsh.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.