Dle zpráv v britském tisku by mohl úřadující mistr světa Jenson Button přestoupit po skončení sezóny k McLarenu.
"Sponzor Vodafone je tímto nápadem nadšený," píše deník The Sun. "Jen si vezměte, jak velký zájem veřejnosti by to vzbudilo - nejlepší dva britští piloti současné éry by spolu bojovali o titul."
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh to v rozhovoru pro Daily Mail nevyloučil: "Každý tým by chtěl mít dva mistry světa. Jednali jsme s mnoha piloty, nebylo by ale vhodné nyní to rozebírat. Vezmeme dva nejlepší jezdce, kteří budou k dispozici."
BrawnGP zatím pozdržel vyjednávání o smlouvě s hvězdný Buttonem, který údajně požaduje 5 milionů liber (v přepočtu kolem 143 milionů Kč) navíc - tedy částku, o kterou si dobrovolně snížil letošní plat, aby pomohl k záchraně týmu a snížení náklady. Přestup do Wokingu by se tak mohl stát přestupním šlágrem letošní zimy.
Mercedes v současnosti usiluje o získání 70% v Brawnu - pokud by však Button přestoupil k McLarenu, měli by si možná prodej svého podílu v této stáji ještě rozmyslet. Nicméně jak se zdá, vztahy ochladly a Mercedes je již pevně rozhodnut odejít.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.