 
            Brazilec Bruno Senna, synovec tragicky zesnulého trojnásobného mistra světa Ayrtona Senny, je přesvědčený o tom, že příští rok bude závodit v F1.
Pětadvacetiletý Senna měl blízko k debutu v F1 už před rokem ve stáji Honda, která se později, po odchodu japonské automobilky, změnila na Brawn GP. Šéf Ross Brawn však tehdy raději vsadil na nejzkušenějšího pilota seriálu, šestatřicetiletého Sennova krajana Rubense Barrichella.
Senna strávil sezonu závoděním v série Le Mans, ale nezahálel a pracoval na tom, aby se dostal do F1. Nyní je si téměř jistý, že příští rok nebude na startovním roštu chybět.
"Moje šance jsou docela velké, vidím to na devadesát procent," řekl Senna. "Jsem rád. Tohle byl velmi těžký rok, párkrát se mi zdálo, že se mi F1 vzdaluje. Ale nepřestával jsem na tom pracovat," dodal.
"Začátek roku byl těžký, nemluvilo se o ničem jiném než dvojitých difuzorech a pravidlech. Týmy měly dost svých vlastních starostí, takže udržovat s nimi kontakty bylo složité," popsal Brazilec.
"Zato teď to vypadá skutečně dobře. Mám na stole pár dobrých nabídek, přesně to jsem potřeboval. Myslím, že F1 se nachází ve složitém období, na trhu je hodně pilotů a není jednoduché se tam dostat. Ale díky novým týmům je víc míst," vysvětlil Senna s tím, že víc by mohl prozradit ve dnech okolo Velké ceny Brazílie. Ta se koná přespříští neděli.
Senna připustil, že bylo hodně nepříjemné být před letošní sezonou tak blízko kontraktu, a nakonec o něj přijít. "Bylo to frustrující, byl jsem skutečně blízko, ale takové je závodění. Člověk se musí naučit vypořádat i s obtížnými situacemi," soudí Senna, který považuje své zkušenosti ze série Le Mans za výhodu pro vstup do F1. "Ze tří závodů jsem byl dvakrát na pódiu, což není na nováčka špatné. Jsem rád, že jsem získal zase trochu jinou zkušenost. Teď umím šetřit palivo a pneumatiky, což se bude v příští sezoně F1 hodit," připomněl skutečnost, že v příští sezoně se nebude smět během závodu dotankovávat.
Senna prozradil, že jednal se dvěma novými týmy, ale přiznal, že by raději závodil v některém ze zavedených týmů. "Campos a Manor jsou myslím nejlepší z těch nových. Jednám s nimi, ale je předčasné cokoli říkat. Preferoval bych ale některý ze současných týmů, je to mnohem méně riskantní. Potřebuji vědět, že tým postaví dobré auto, ve kterém budu moci předvést své schopnosti," řekl Senna a dodal, že jednou z možností je i tým Force India.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.