FORCE INDIA – REVIEW; Adrian Sutil zajel skvělý výsledek a na Velkou cenu Japonska se kvalifikoval jako čtvrtý. Jeho kolega Liuzzi se necítil nejlépe a ztratil cenný čas výměnou převodovky. Skončil poslední, vyjede jako devatenáctý před Webberem, jež odstartuje z pitlane.
Adrian Sutil, 4.Vždycky je dobrý pocit jít na trať, kde se cítíte dobře a jste si tam jistí. Naše auto se v minulosti na podobných typech okruhů chovalo dobře a zatím jsme tu měli dobrý víkend, ale nečekali jsme, že budeme v první pětce. Čtvrté místo je tedy skvělá pozice do zítřejšího závodu. Byla to tak dlouhá kvalifikace se spoustou červených vlajek, že jsme museli pár kol odepsat a zkoušet to znovu. Nakonec to bylo dobré a v posledních několika kolech bylo auto úžasné. Třetí místo bylo blízko, jen o pár setinek, ale Lewis to nakonec zvládl. V Singapuru to byl pro nás těžký víkend, takže je fantastické být zpět, hlavně pro tým. Zítra to bude těžké, dlouhý závod, ale já se zaměřím na to, na co mám. Vydám ze sebe to nejlepší. Vitantonio Liuzzi, 19.V dnešním dopoledním tréninku jsem měli nějaké problémy s převodovkou a nemohli jsme vyzkoušet vše, co jsme chtěli, především měkké pneumatiky, to nás přišlo draho. Kluci odvedli výbornou práci, aby vyměnili převodovku a dostali mě do kvalifikace. Jenže jsme trpěli nedotáčivostí a nebyl to stoprocentní výsledek. Co víc, dnes se necítím nejlépe, takže je to kombinace všeho. Doufám v lepší zítřek. Simon Roberts, COOTohle je skvělý výsledek pro Adriana a opravdové povzbuzení pro tým po těžké Velké ceně Singapuru. Odjel fantastickou kvalifikaci, často s jedinou šancí to zvládnout, pod velkým tlakem, a jeho úsilí bylo odměněno další dobrou startovní pozicí. Jsme plni naděje do zítřejšího závodu, máme dobrou strategii, Adrian zná dobře trať a cítí se tu jistě. Je škoda, že se Tonio nedostal z první části kvalifikace, ale s omezeným časem, který měl na výměnu převodovky, takže nedokázal dát dohromady dobré kolo. Ale tým odvedl dobrou práci, rychle se otřepal ze Singapuru a jsem si jistý, že Tonio zítra bude mít silnější závod.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.
Helmut Marko oznámil, že Max Verstappen může očekávat řadu technických vylepšení před posledními dvěma závody před letní přestávkou. Rakouský poradce Red Bullu potvrdil, že tým připravil několik důležitých upgradů, které by měly pomoci Verstappenovi udržet tempo v boji o šampionát.
Lando Norris označil své vítězství na Velké ceně Velké Británie 2025 za nejdůležitější moment své dosavadní kariéry. Emotivní triumf před domácím publikem pro něj znamená naplnění dlouholetého snu.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.