Sportovní ředitel Mercedesu tvrdí, že McLaren nemá žádné obavy z fungování jezdecké dvojice Räikkönen – Hamilton. Spekuluje se, že britský tým je už jen krůček od podpisu smlouvy s finským pilotem, kterého ze smlouvy o rok dříve vyplatí současný zaměstnavatel Ferrari.
Räikkönenovo místo v italské stáji by měl zaujmout Fernando Alonso, zatímco Fin se prý chystá vrátit do Mclarenu. Stříbrné šípy by tak měly pro příští rok zajištěnu jednu z nejsilnějších jezdeckých dvojic. Podle odborníků i široké veřejnosti by se mohlo lehce stát, že se znovu dočkáme vypjatého vztahu „dvou jedniček“.
Haug si myslí, že problémy, které týmu vznikly kvůli špatnému vztahu Hamiltona s Alonsem, znovu nehrozí.
„Musíte udělat cokoliv je možné, abyste získali nejlepší jezdce,“ říká Haug. „Je to otázka peněz, schopností, míry talentu. Podle mě nebyl problém ve zvládání dvou megahvězd. S Alonsem byly nějaké šumy ve vnějším světě, ale uvnitř týmu dělal každý svou práci a měli jsme vyhrát mistrovství. Ale tam nešlo o chybějící týmovou režii.
Asi si umíte představit, co by se stalo, kdyby Fernando v Maďarsku neblokoval Lewise. Nepřišla by penalizace, stačil by jeden bod navíc – a bylo by to. Tak to někdy chodí. O jeden bod jsme vyhráli a o jeden i prohráli.
Upozorňuji na to, že jsem neřekl nic o tom, že by se něco změnilo. Ale zvládat coby kdyby u pilotů je to hlavní a na to jsme kvalifikovaní.“
Haug: "S Räikkönenem mám dobrý vztah."
Ačkoli se Räikkönen netěšil zrovna nejlepšímu vztahu s Ronem Dennisem, Haug tvrdí, že se tým těší na příležitost získat Fina zpátky.
„Myslím, že naše pětiletá spolupráce byla pozitivní. Měli jsme vyhrát nejméně dva šampionáty. Jeden jsme ztratili o dva body v roce 2003, ale podle mě byla jedním z důvodů závada na motoru, bez ní bychom to zvládli. V roce 2005 jsme to opravdu měli zvládnout, když budu upřímný. Ale motory tehdy nebyly tak dobré a spolehlivé jako dnes. Mít Kimiho v týmu se dvěma vyhranými tituly na kontě by pro něj byl férový výsledek. Mám s ním dobrý vztah a jsem si jistý, že by řekl totéž,“ myslí si Haug.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.