Stáj z Wokingu bude mít zřejmě příští rok dva velmi vyrovnané piloty, mistra světa z roku 2008 Lewise Hamiltona a šampiona z roku 2007 Kimiho Räikkönena.
Podle zákulisních informací by měla stáj Ferrari už ve čtvrtek oficiálně oznámit příchod španělského dvojnásobného mistra světa Fernanda Alonsa z Renaultu, místo by mu v italském týmu měl udělat právě Räikkönen, který míří do McLarenu, za nějž už v minulosti jezdil. Britský tým tak bude mít ve svém středu dva ze tří posledních mistrů světa.
"McLaren nikdy neměl tu filozofii, že by jednoho pilota ustanovil za číslo jedna," tvrdí šéf týmu Martin Whitmarsh. "Chceme, aby naše vozy pilotovali dva nejlepší jezdci, kteří jsou momentálně k dosažení. To uplatňujeme už pětadvacet let, myslím, že je to tak správně. Přirozeně se někdy vyskytnou situace, kdy to vede k napětí, ale když člověk nemusí bojovat, nepřijde úspěch," dodal Whitmarsh.
McLaren zažil hodně napjatou situaci v sezoně 2007, kdy za něj jezdili Alonso a nováček v F1 Hamilton. Alonso předpokládal, že jako úřadující dvojnásobný mistr světa bude mít lepší pozici, a po roce předčasně odešel. Vzájemný souboj Hamiltona s Alonsem vedl k tomu, že titul získal Räikkönen na Ferrari, Hamilton a Alonso zůstali o jediný bod zpět.
Whitmarsh přiznal, že je zklamaný výkony svého druhého letošního pilota, Fina Heikkiho Kovalainena, zatímco o jeho krajanovi Räikkönenovi má velmi vysoké mínění. "Považujeme Kimiho za jednoho z nejtalentovanějších pilotů v F1," řekl Whitmarsh.
Spekuluje se však o tom, že příchodem dalšího mistra světa není nadšený Hamilton. "Momentálně jsem spokojený s tím, jak to v týmu máme. Uvidíme, co bude," řekl ještě stále úřadující šampion, který však už titul obhájit nemůže.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.