FORCE INDIA – REVIEW; U indického týmu se očekával nelehký víkend v Singapuru a také se tak stalo. Liuzzi pořádně zatápěl Fisichellovi, ale nakonec mu starší krajan ujel. Sutil ve snaze předjet Alguersuariho boural a do kolize zapojil i projíždějícího Heidfelda
Vitantonio Liuzzi, 14.Tohle byl pro nás abnormálně těžký závod a víkend. Podmínky byly těžké od začátku, startovali jsme z poslední řady a snaha o nějaké ty body nebyla jednoduchá. Také mi nepomohlo mít před sebou dva vozy s KERS. Nemohl jsem předjet Giancarla, i když jsem byl v prvních dvou stintech rychlejší. V posledním stinu jsme trpěli šupinatěním zadních pnmeumatik a já ho nemohl dohnat. Byl to těžký závod, ale do těch dalších jsme otpimističtější.Adrian Sutil, nedokončilZačátek byl frustrující, protože s jednozastávkovou strategií jsme byli hodně těžcí, ale Haime byl opravdu pomalý a s autem se pral. Hodně mě zdržoval, několikrát jsem se ho snažil předjet a nakonec uviděl šanci. Zkusil jsem to a nestačilo to – šel jsem pozdě na brzdy, otočil se a bylo to. Pak vyjel ze zatáčky Nick a urazil mi přední křídlo, když jsem byl uvíznutý v té zatáčce. Neviděl jsem ho přijíždět, protože už jsem byl v pohybu a nemohl jsem na to reagovat, ale moc se omlouvám. Byl to závodní incident. Po nehodě jsem měl problém s brzdami a ztratil tlak v zádi. Musel jsem odstoupit, pokračovat bylo příliš nebezpečné. V Japonsku bychom se nám mlo dařit o moc lépe. Už se opravdu nemůžu dočkat. Je to jeden z mých oblíbených okruhů a hodně doufám v lepší výsledek.Dr. Vidžaj Mallya, majitel a ředitel týmuMysleli jsme si, že to bude těžký závod s nutností vysokého přítlaku a opravdu se to potvrdilo. Udělali jsme maximum pro zisk několika pozic, ale dnes bylo příliš velkou výzvou mířit na body. Jsem každopádně rád, že Tonio poprvé dokončil závod pro tým. Adrian se snažil získat pár míst, ale nepovedlo se to. Byl to ale závodní incident a takové věci se stávají, když tlačíte na pilu. Teď už se těšíme do Suzuky, kde snad uvidíme náš opravdový potenciál.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.
Helmut Marko oznámil, že Max Verstappen může očekávat řadu technických vylepšení před posledními dvěma závody před letní přestávkou. Rakouský poradce Red Bullu potvrdil, že tým připravil několik důležitých upgradů, které by měly pomoci Verstappenovi udržet tempo v boji o šampionát.
Lando Norris označil své vítězství na Velké ceně Velké Británie 2025 za nejdůležitější moment své dosavadní kariéry. Emotivní triumf před domácím publikem pro něj znamená naplnění dlouholetého snu.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.