Prezident Mezinárodní automobilové federace (FIA) Max Mosley věří, že F1 čeká klidnější a méně konfrontační období, bude-li jeho nástupcem příští měsíc zvolen Jean Todt.
Mosley si od Todta hodně slibuje. "Jean je schopen udělat v mnoha směrech lepší práci, než jsem dělal já," řekl Mosley, který otevřeně podporuje kandidaturu Todta. "A v mnoha směrech bude rozčilovat týmy F1 méně než já," dodal. "Pod jeho vedením všechno pošlape jako hodinky, on je naprosto férový, čestný a otevřený, a právě to potřebujeme," horlí Mosley.
Mosley soudí, že Todt je tím pravým kandidátem, přestože je také kontroverzní osobností. Todtovo nekompromisní prosazování týmové režie v době, kdy byl šéfem stáje Ferrari, podle Mosleyho nijak neškodí Francouzově schopnosti být dobrým prezidentem. "Všechny tyhle věci, které Jean udělal, byly v rámci tehdejších pravidel, a byly v nejlepším zájmu týmu," řekl Mosley.
Mosley přiznal, že Todt je jeho preferovaným nástupcem už dlouhou dobu a že čekal jen na to, až Francouz nebude mít závazky jinde. "Chtěl jsem odstoupit už v roce 2004, ale Jean byl tehdy šéfem u Ferrari a já jsem neviděl jiného vhodného nástupce. Neměl jsem tedy jinou možnost než pokračovat," vysvětlil.
Mosley považuje Todta za lepšího kandidáta, než bude v říjnových volbách jeho jediný soupeř, bývalý mistr světa v rally, Fin Ari Vatanen. "Ari si pořád na něco stěžuje a párkrát poznamenal, že bych měl být neutrální a nefavorizovat Jeana. Asi zapomněl na 3. července, kdy se mě ptal, zda bych byl ochoten ho podpořit. Řekl jsem, že ne, protože jsem už slíbil podporu Jeanovi. Abych byl upřímný, myslím, že Jean je mnohem lepší kandidát. Řekl jsem Arimu: Nemáš žádné zkušenosti, nikdy jsi nic neřídil, nestál jsi v čele ani té nejmenší organizace, nevíš, jaké to je. Dokonce jsi ani sám neřídil svůj rallyový vůz, měl jsi na to spolujezdce," nadsadil Mosley.
Todt od oznámení své kandidatury veřejně nevystupuje, ale má být přítomen v boxech při víkendové Velké ceně Singapuru a má se také setkat se členy Asociace týmů F1 (FOTA).
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.