Šéf závodního týmu Ferrari Stefano Domenicali si myslí, že by měly být povoleny úpravy na motorech. Jejich vývoj je od počátku roku 2007 zmražen, FOTA proto zřejmě zařadí tuto otázku na program svých jednání.
Vývoj motorů byl před dvěma lety zastaven, aby došlo ke snížení provozních nákladů. Jediná výjimka byla zatím udělena Renaultu, jenž upravil svůj agregát před sezonou, aby dohnal výkonnost ostatních výrobců motorů. Většina odborníků je názoru, že Mercedes svým rivalům opět uniká, proto FOTA bude zvažovat, zda neumožní jejich další vývoj.
"Je to něco, o čem samozřejmě hovoříme v pracovní skupině pro oblast motorů (EWG: engine working group - pozn. red.)," řekl Domenicali. S povolením úprav by ovšem musely souhlasit všechny týmy včetně FIA. "Při vší úctě ke ostatním soupeřům - můžeme dobře pozorovat skvělé výkony motorů Mercedes, potřebujeme tedy vidět konkrétní čísla, křivku výkonu a všechno, co s tím souvisí - o tom budeme diskutovat mezi týmy."
Šéf BrawnuGP - Ross Brawn - to však vidí jinak. Podle něj se výkony motorů vždy budou trochu lišit i přes zákaz jejich vývoje a jejich výkony se navíc nebudou dát tak rychle srovnat: "Myslím, že ať už bude nejsilnější motor mít kdokoliv, vždy se najdou lidé, kteří na to budou poukazovat. Je zkrátka nemožné mít zcela rovnocenné motory."
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.