Ferrari najalo americkou společnost, aby jí vytvořilo nejvěrohodnější simulátor Formule 1. Doposud se tímto privilegiem honosí McLaren, ale ne na dlouho.
McLaren disponuje v současné době naprosto dokonalým testovacím simulátorem, který využívá při vývoji monopostu. Ale Ferrari obdrží ještě lepší software. Newyorská společnost Moog pracuje na simulátoru nové generace, který po vyhotovení najde svůj domov v Maranellu. Společnost Moog už dělala zakázky v oblasti letectví, kosmu, národní obrany, spolupracovala na tvorbě letadel, kosmických lodí, válečných zbraní a řízených střel. Nyní se zaměří na více mírovou zakázku. „Dynamický závodní simulátor je novým krokem ve vývoji virtuálních testů, dá jezdcům opravdoví pocit z jízdy a věrohodnou zpětnou vazbu na jejich reakce,“ řekl šéf Ferrari pro výkonnost vozů Marco Fainello. Simulátory jsou poslední dobou ve Formuli 1 velmi oblíbené. Ferrari přiznalo, že v zájmu poznání okruhu ve Valencii využilo zdrojů svého partnera Fiatu. Ovšem Kimi Räikkönen takové nadšení nesdílí, naopak nový simulátor ho nechává jako obvykle chladným. „Upřímně, takové věci nemám rád. Já se profil dráhy naučil vždy velmi rychle,“ uvedl obhájce titulu.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.