MCLAREN - REVIEW: Fernando Alonso utrpěl v dnešní kvalifikaci další nepříjemnou porážku se svým týmovým kolegou Lewisem Hamiltonem.
Lewis Hamilton - pole-position Tento výkend máme docela emocionální výlet do Číny. Radoval jsem se z vítězství ve Fuji a najednou přijedu sem a zjišťuji, že jsem vyšetřován. Myslel jsem, že z toho hned bude penalizace. Naštěstí jsme se z toho dostali a děkuji týmu za podporu. Včerejší testování bylo s těmi starostmi těžké a ani dnes ráno jsme neměli dostatečnou rychlost. Snažil jsem se na to nemyslet a nakonec je z toho pole-position. Jsem opravdu, ale opravdu šťastný. Myslím, že na jedno kolo jsme tady docela rychlí, v závodě to bude možná trochu těžší. Nevím, jestli jsme zvolili nejlepší pneumatiky, ale zdá se, že snad ano.
Fernando Alonso - 4. Je to docela divná kvalifikace. V prvních dvou částech jsme byli vyrovnaní, ale v poslední části jsem byl najednou pomalejší. Doufám, že to je větším množstvím paliva. Doufám, že ostatní budou tankovat dříve. Auto se mi zdá být dobré, navíc jsem zajel stejné časy na tvrdých i měkkých pneumatikách. To se zítra může hodit. A jestli bude zítra pršet, čtvrté místo neznamená vůbec nic.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.