BELGIE, tisková konference: Kimi Räikkönen (Ferrari), Felipe Massa (Ferrari), Fernando Alonso (McLaren)
Kimi Räikkönen - vítěz Nic nevzdáváme, opět jsme snížili naši bodovou ztrátu. Minule jsme trochu ztratili, ale stát se může cokoliv, pořád nás čekají tři závody. Je to velice vyrovnané, všichni bojujeme tvrdě a kohokoliv z nás může potkat smůla. Budeme se dál snažit a uvidíme, co se stane. Věděli jsme, že tady budeme silnější než v Monze. Víme, proč nejsme konkurenceschopní na okruzích jako Monza, Monako nebo Montreal. Snažíme se problémy vyřešit do příští sezóny a pak budeme ještě mnohem nebezpečnějším soupeřem.
Felipe Massa - 2.
Fernando Alonso - 3. Myslím, že tady na nás byli příliš rychlí. Snažil jsem se v prvním stintu držet krok s Felipem v naději, že při zastávkách bych se mohl dostat před něj, ale mechanici při mé zastávce byli hrozně pomalí a pak už jsem ho před sebou neviděl. Postrádali jsme tady rychlost, bylo to horší než v kvalifikaci. V první zatáčce Felipe zablokoval kola a já jsem neměl místo, měl jsem špatný výjezd Lewis získal na výjezdu výhodu, protože to široce objel. V druhé zatáčce jsem měl štěstí, že jsem byl na vnitřku. Ale myslím, že jsme se oproti Turecku hodně zlepšili. Oni byli rychlí a neměli jsem šanci s nimi soupeřit, ale nebylo to už tak výrazné.
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.