BELGIE, tisková konference: Kimi Räikkönen (Ferrari), Felipe Massa (Ferrari), Fernando Alonso (McLaren)
Kimi Räikkönen - vítěz Nic nevzdáváme, opět jsme snížili naši bodovou ztrátu. Minule jsme trochu ztratili, ale stát se může cokoliv, pořád nás čekají tři závody. Je to velice vyrovnané, všichni bojujeme tvrdě a kohokoliv z nás může potkat smůla. Budeme se dál snažit a uvidíme, co se stane. Věděli jsme, že tady budeme silnější než v Monze. Víme, proč nejsme konkurenceschopní na okruzích jako Monza, Monako nebo Montreal. Snažíme se problémy vyřešit do příští sezóny a pak budeme ještě mnohem nebezpečnějším soupeřem.
Felipe Massa - 2.
Fernando Alonso - 3. Myslím, že tady na nás byli příliš rychlí. Snažil jsem se v prvním stintu držet krok s Felipem v naději, že při zastávkách bych se mohl dostat před něj, ale mechanici při mé zastávce byli hrozně pomalí a pak už jsem ho před sebou neviděl. Postrádali jsme tady rychlost, bylo to horší než v kvalifikaci. V první zatáčce Felipe zablokoval kola a já jsem neměl místo, měl jsem špatný výjezd Lewis získal na výjezdu výhodu, protože to široce objel. V druhé zatáčce jsem měl štěstí, že jsem byl na vnitřku. Ale myslím, že jsme se oproti Turecku hodně zlepšili. Oni byli rychlí a neměli jsem šanci s nimi soupeřit, ale nebylo to už tak výrazné.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.