BELGIE, tisková konference po kvalifikaci: Kimi Räikkönen (Ferrari), Felipe Massa (Ferrari), Fernando Alonso (McLaren)
Kimi Räikkönen - pole-position V Monze jsme věděli, že to pro nás bude těžké, ale tohle je trať podobná spíše na Turecko, takže jsme si věřili. Zítra to bude vyrovnané, musíme ze sebe dostat to nejlepší. Neměli bychom pokazit start, pak už to může jít hladce. V závodech býváme v porovnání s kvalifikací silní a doufáme, že to tak bude i zítra. Stát se však může cokoliv.
Felipe Massa - 2. Včera jsem trochu zaváhal v prvním kole, ale dnes jsem ztrátu v tréninku dohnal. Jsme konkurenceschopní a to je příjemné zjištění, zvláště po minulé grand prix, kde byl velmi silný McLaren. Bylo to dnes hodně vyrovnané a málem mi to vyšlo na pole-position, ale udělal jsem chybu v poslední šikaně. Zablokoval jsem kola a trochu jsem tam ztratil. Ale jsem spokojený s autem, se svým měřeným kolem i s naší strategií.
Fernando Alonso - 3. Docela si věříme. Jak už bylo řečeno, Spa je podobné na Turecko, kde bylo Ferrari hodně rychlé, takže nás to nepřekvapuje ani tady, ale stejně se popereme o vítězství. Od Turecka jsme auto vylepšili a budeme schopni s nimi závodit. Nevím, jestli to bude stačit na vítězství, ale tak jednoduché jako v Turecku to mít nebudou.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?