S posutpováním stáje McLaren v několika sporných momentech posledních závodů, kvůli kterým je McLaren obviňován z porušování fair-play, kritizuje i Nigel Mansell, bývalý šampion.
Mansell však především zastává názor, že problémy by vůbec nemusely existovat, kdyby s nimi sami jezdci nechodili na veřejnost.
Nigel Mansell pro BBC Sport: "Je to něco, s čím se bude muset vyrovnat tým. Veřejnost by o tom vůbec nemusela vědět. Je to stejné jako v minulosti, jen se o tom víc mluví. Jezdil jsem s Alainem Prostem, Nelsonem Piquetem a Keke Rosbergem. Všechno to byli šampioni a to nebývají nejlepší kolegové. McLaren teď zažívá to co se stávalo vždycky, ale úplně jinak se to řešilo, a je to škoda. Dneska se moc mluví. Ale to je tak dnes všude na světě."
Oblíbený britský pilot navíc nechápe, proč FIA do sporů mezi Alonsem a Hamiltonem zasáhla před startem závodu penalizováním Alonsa ztrátou pěti míst na startovním roštu: "Nejdivnější ze všeho je, že se do toho plete nějaká komise. Je to jen mezi piloty jednoho týmu a nemělo by to ovlivňovat nikoho jiného. Jestli to někdo má mít zájem řešit, tak jedině tým."
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?