MAĎARSKO, NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Kimi Räikkönen zakončil Velkou cenu Maďarska nejrychlejším kolem závodu a překonal tak oba McLareny.
U McLarenu byl Lewis Hamilton o více než desetinu rychlejší než Fernando Alonso. Naopak Felipe Massa si dnes vůbec nepomohl, když se za celý závod posunul ze 14. místa pouze o jedinou příčku. Nepomohla mu ani strategie pozdní a jediné zastávky v boxech, která se promítla do jeho zdánlivě pomalých časů i v době, kdy měl volnou trať.
Skvělou formu znovu potvrdila stáj BMW. Nick Heidfeld se znovu postavil na stupně vítězů a Robert Kubica rovněž bodoval. Podle nejrychlejších kol je BMW jasným vítězem zbytku světa za McLarenem a Ferrari. Dobrý závod odjel i Nico Rosberg, přestože se znovu potvrdilo, že v závodech není Williams stále tak konkurenceschopný jako v kvalifikacích.
Velmi dobře dnes odstartoval Takuma Sato se Super Aguri. Až při druhé zastávce se před něj dostalo Massovo Ferrari a navíc zajel lepší nejrychlejší kolo.
Nejrychlejší kola Velké ceny Maďarska 2007 1. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:20.047 (70) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 1:20.171 (13) 3. Fernando Alonso - McLaren - 1:20.324 (49) 4. Robert Kubica - BMW - 1:20.419 (40) 5. Nick Heidfeld - BMW - 1:20.582 (16) 6. Nico Rosberg - Williams - 1:20.672 (68) 7. Mark Webber - Red Bull - 1:20.915 (63) 8. Heikki Kovalainen - Renault - 1:20.935 (69) 9. Ralf Schumacher - Toyota - 1:20.961 (69) 10. Takuma Sato - Super Aguri - 1:20.980 (66) 11. Felipe Massa - Ferrari - 1:20.981 (37) 12. Jarno Trulli - Toyota - 1:21.253 (48) 13. Alexander Wurz - Williams - 1:21.264 (49) 14. David Coulthard - Red Bull - 1:21.553 (67) 15. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:21.695 (66) 16. Sebastian Vettel - Toro Rosso - 1:21.915 (65) 17. Rubens Barrichello - Honda - 1:22.004 (34) 18. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:22.166 (39) 19. Adrian Sutil - Spyker - 1:22.263 (67) 20. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:22.410 (35) 21. Jenson Button - Honda - 1:22.906 (25) 22. Sakon Yamamoto - Spyker - 1:26.741 (4)
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.