MAĎARSKO, NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Kimi Räikkönen zakončil Velkou cenu Maďarska nejrychlejším kolem závodu a překonal tak oba McLareny.
U McLarenu byl Lewis Hamilton o více než desetinu rychlejší než Fernando Alonso. Naopak Felipe Massa si dnes vůbec nepomohl, když se za celý závod posunul ze 14. místa pouze o jedinou příčku. Nepomohla mu ani strategie pozdní a jediné zastávky v boxech, která se promítla do jeho zdánlivě pomalých časů i v době, kdy měl volnou trať.
Skvělou formu znovu potvrdila stáj BMW. Nick Heidfeld se znovu postavil na stupně vítězů a Robert Kubica rovněž bodoval. Podle nejrychlejších kol je BMW jasným vítězem zbytku světa za McLarenem a Ferrari. Dobrý závod odjel i Nico Rosberg, přestože se znovu potvrdilo, že v závodech není Williams stále tak konkurenceschopný jako v kvalifikacích.
Velmi dobře dnes odstartoval Takuma Sato se Super Aguri. Až při druhé zastávce se před něj dostalo Massovo Ferrari a navíc zajel lepší nejrychlejší kolo.
Nejrychlejší kola Velké ceny Maďarska 2007 1. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:20.047 (70) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 1:20.171 (13) 3. Fernando Alonso - McLaren - 1:20.324 (49) 4. Robert Kubica - BMW - 1:20.419 (40) 5. Nick Heidfeld - BMW - 1:20.582 (16) 6. Nico Rosberg - Williams - 1:20.672 (68) 7. Mark Webber - Red Bull - 1:20.915 (63) 8. Heikki Kovalainen - Renault - 1:20.935 (69) 9. Ralf Schumacher - Toyota - 1:20.961 (69) 10. Takuma Sato - Super Aguri - 1:20.980 (66) 11. Felipe Massa - Ferrari - 1:20.981 (37) 12. Jarno Trulli - Toyota - 1:21.253 (48) 13. Alexander Wurz - Williams - 1:21.264 (49) 14. David Coulthard - Red Bull - 1:21.553 (67) 15. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:21.695 (66) 16. Sebastian Vettel - Toro Rosso - 1:21.915 (65) 17. Rubens Barrichello - Honda - 1:22.004 (34) 18. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:22.166 (39) 19. Adrian Sutil - Spyker - 1:22.263 (67) 20. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:22.410 (35) 21. Jenson Button - Honda - 1:22.906 (25) 22. Sakon Yamamoto - Spyker - 1:26.741 (4)
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?