MAĎARSKO, NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Kimi Räikkönen zakončil Velkou cenu Maďarska nejrychlejším kolem závodu a překonal tak oba McLareny.
U McLarenu byl Lewis Hamilton o více než desetinu rychlejší než Fernando Alonso. Naopak Felipe Massa si dnes vůbec nepomohl, když se za celý závod posunul ze 14. místa pouze o jedinou příčku. Nepomohla mu ani strategie pozdní a jediné zastávky v boxech, která se promítla do jeho zdánlivě pomalých časů i v době, kdy měl volnou trať.
Skvělou formu znovu potvrdila stáj BMW. Nick Heidfeld se znovu postavil na stupně vítězů a Robert Kubica rovněž bodoval. Podle nejrychlejších kol je BMW jasným vítězem zbytku světa za McLarenem a Ferrari. Dobrý závod odjel i Nico Rosberg, přestože se znovu potvrdilo, že v závodech není Williams stále tak konkurenceschopný jako v kvalifikacích.
Velmi dobře dnes odstartoval Takuma Sato se Super Aguri. Až při druhé zastávce se před něj dostalo Massovo Ferrari a navíc zajel lepší nejrychlejší kolo.
Nejrychlejší kola Velké ceny Maďarska 2007 1. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:20.047 (70) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 1:20.171 (13) 3. Fernando Alonso - McLaren - 1:20.324 (49) 4. Robert Kubica - BMW - 1:20.419 (40) 5. Nick Heidfeld - BMW - 1:20.582 (16) 6. Nico Rosberg - Williams - 1:20.672 (68) 7. Mark Webber - Red Bull - 1:20.915 (63) 8. Heikki Kovalainen - Renault - 1:20.935 (69) 9. Ralf Schumacher - Toyota - 1:20.961 (69) 10. Takuma Sato - Super Aguri - 1:20.980 (66) 11. Felipe Massa - Ferrari - 1:20.981 (37) 12. Jarno Trulli - Toyota - 1:21.253 (48) 13. Alexander Wurz - Williams - 1:21.264 (49) 14. David Coulthard - Red Bull - 1:21.553 (67) 15. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:21.695 (66) 16. Sebastian Vettel - Toro Rosso - 1:21.915 (65) 17. Rubens Barrichello - Honda - 1:22.004 (34) 18. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:22.166 (39) 19. Adrian Sutil - Spyker - 1:22.263 (67) 20. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:22.410 (35) 21. Jenson Button - Honda - 1:22.906 (25) 22. Sakon Yamamoto - Spyker - 1:26.741 (4)
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.