MAĎARSKO, NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Kimi Räikkönen zakončil Velkou cenu Maďarska nejrychlejším kolem závodu a překonal tak oba McLareny.
U McLarenu byl Lewis Hamilton o více než desetinu rychlejší než Fernando Alonso. Naopak Felipe Massa si dnes vůbec nepomohl, když se za celý závod posunul ze 14. místa pouze o jedinou příčku. Nepomohla mu ani strategie pozdní a jediné zastávky v boxech, která se promítla do jeho zdánlivě pomalých časů i v době, kdy měl volnou trať.
Skvělou formu znovu potvrdila stáj BMW. Nick Heidfeld se znovu postavil na stupně vítězů a Robert Kubica rovněž bodoval. Podle nejrychlejších kol je BMW jasným vítězem zbytku světa za McLarenem a Ferrari. Dobrý závod odjel i Nico Rosberg, přestože se znovu potvrdilo, že v závodech není Williams stále tak konkurenceschopný jako v kvalifikacích.
Velmi dobře dnes odstartoval Takuma Sato se Super Aguri. Až při druhé zastávce se před něj dostalo Massovo Ferrari a navíc zajel lepší nejrychlejší kolo.
Nejrychlejší kola Velké ceny Maďarska 2007 1. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:20.047 (70) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 1:20.171 (13) 3. Fernando Alonso - McLaren - 1:20.324 (49) 4. Robert Kubica - BMW - 1:20.419 (40) 5. Nick Heidfeld - BMW - 1:20.582 (16) 6. Nico Rosberg - Williams - 1:20.672 (68) 7. Mark Webber - Red Bull - 1:20.915 (63) 8. Heikki Kovalainen - Renault - 1:20.935 (69) 9. Ralf Schumacher - Toyota - 1:20.961 (69) 10. Takuma Sato - Super Aguri - 1:20.980 (66) 11. Felipe Massa - Ferrari - 1:20.981 (37) 12. Jarno Trulli - Toyota - 1:21.253 (48) 13. Alexander Wurz - Williams - 1:21.264 (49) 14. David Coulthard - Red Bull - 1:21.553 (67) 15. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:21.695 (66) 16. Sebastian Vettel - Toro Rosso - 1:21.915 (65) 17. Rubens Barrichello - Honda - 1:22.004 (34) 18. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:22.166 (39) 19. Adrian Sutil - Spyker - 1:22.263 (67) 20. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:22.410 (35) 21. Jenson Button - Honda - 1:22.906 (25) 22. Sakon Yamamoto - Spyker - 1:26.741 (4)
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.