Ron Dennis vysvětluje incident, kterým se zabývají i komisaři Mezinárodní automobilové federace, a za který se na Fernanda Alonsa vrhla vlna kritiky pro nesportovní chování.
Vypadalo to jednoznačně tak, že Alonso zdržel týmového kolegu Hamiltona úmyslně v pit-lane, protože věděl, že on tím propásne včasný vjezd do měřeného kola, kterým by si mohl pojistit vedení. Místo toho Alonso na nových pneumatikách zrychlil a získal těsně první místo.
Ron Dennis, šéf stáje McLaren: "Dopadlo to úplně jinak než mělo, protože Lewis měl zpomalit a nechat Fernanda předjet. Ale on to neudělal. Tím došlo ke špatnému pořadí. Máme v týmu nějaké postupy a rozhodujeme se na základě aktuální situace, volíme strategii, a tou se musí řídit i ti na trati. Tentokrát měl mít Fernando výhodu většího množství paliva. Všechno bylo v pořádku, byli jsme na konci pit-lane a v prvním kole jsme měli změnit pořadí. K tomu nedošlo a vyvolalo to všechny ty emoce na pitwall. Jezdci jeli v jiném pořadí, než měli.
Kdy pilot odjíždí z boxu, o tom rozhoduje jeho hlavní inženýr. Jestli si myslíte, že na tom bylo něco špatného, můžete si myslet co chcete. Říkám vám přesně to, co se stalo. Je pochopitelné, že Lewisovi se to nelíbí. Ale takový je život, tak to chodí, a jestli se mu zdá, že o tom nechce mluvit, tak nemusí."
Podle Dennise měl Hamilton před sebe pustit Alonsa už v zahřívacím kole před předposledním měřeným kolem. Hamilton měl tentokrát jet druhý a být tím v závěru vystaven většímu riziku, že nestihne poslední měřené kolo. Tím však nevysvětluje, proč Alonso zůstal po dokončení práce na voze stát, ať už o tom rozhodl sám, nebo jeho inženýr, nebo sám Dennis.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?