EVROPA - tisková konference po závodě: Fernando Alonso (McLaren), Felipe Massa (Ferrari), Mark Webber (RedBull)
Fernando Alonso - vítěz Na startu byly podmínky hodně komplikované. První tři kola byla neuvěřitelná. Safety-car vyjel na trať a závod byl zastaven, protože závodit se opravdu nedalo. Na suchu byla Ferrari o něco rychlejší než my, ale déšť nám hodně pomohl. V závěru závodu se naše auta zdála být na mokru mnohem rychlejší. Jak osychala stopa, bylo závodění hodně tvrdé a těsné. Dvakrát jsme se dotkli (s Massou), za což se mu omlouvám, protože jsme málem nedokončili závod. Teď se pokusím na všechno zapomenout a užít si vítězství. Tento typ závodu mě vždycky baví. Když jsem jezdil druhý, říkal jsem si, ať je radši sucho, protože druhé místo je docela dobré a asi bych o ně nepřišel. Ale nakonec jsem byl za déšť moc rád a hodně jsem se bavil. Byl to vzrušující závod a jsem šťastný.
Felipe Massa - 2. Měl jsem dobrý start, povedlo se mi předjet Fernanda (Alonsa) a skoro jsem se dostal i před Kimiho (Räikkönena). Dvakrát nebo třikrát jsem byl málem mimo trať, když začínalo pršet. Auto bylo na suchu skvělé a mohl jsem ujíždět, ale bohužel přišel déšť. Nedokázal jsem udržet rychlost a Fernando se rychle přibližoval. Neměl jsem šanci jej udržet za sebou. Překvapilo mě, když mi řekl, že jsem do něj narazil schválně, tak jsem se naštval. Jestli se mu něco nelíbí, není to můj problém.
Mark Webber - 3. Toto umístění si mohu užít, je to pro nás zvláštní den. Tým si to po dlouhé práci zaslouží. Je skvělé získat tolik bodů, zvlášť když David dojel pátý. Nepodařil se mi start a navíc déšť přišel mnohem dříve než jsme předpokládali. Museli jsme se rychle rozhodovat a přezout na přechodné pneumatiky, ale déšť byl čím dál hustší a jízda byla jeden velký akva-planing. FIA udělala dobře, že vyslala safety-car a zastavila závod. Ke konci závodu jsem si začínal myslet, že to prohrajeme, ale naštěstí začalo zase pršet. I tak se Alex (Wurz) nakonec dostal těsně za mě, protože mi už strašně vibrovaly zadní pneumatiky.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.